JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Rivijera in Montenegro, Montenegro | Prijsvrij
Foto Rivijera **** Petrovac
7.5
Foto Rivijera **** Petrovac
Foto Rivijera **** Petrovac
Foto Rivijera **** Petrovac
11
Helaas: deze accommodatie heeft op dit moment geen aanbod.

Bekijk ons beschikbare aanbod in Kuststreek of Montenegro.
Rivijera
  • Mooi terras met uitzicht op zee
  • Zoek verkoeling in het zwembad
  • Leuke speelruimte voor de kids
  • Slapen in moderne kamers

Rivijera is een luxe 4-sterren hotel in Petrovac. In dit hotel geniet je van een aangename vakantie.Het hotel wordt gemiddeld beoordeeld met een 7.5 door meer dan 2 reizigers. Bekijk snel de fotos en reviews van Rivijera voor meer informatie. Boek jouw vakantie naar Rivijera en geniet van een heerlijke vakantie in Montenegro!

Algemeen

Ligging:

  • In een baai
  • Strand details: kiezelstrand 100 m
  • Afstand (ca.): tot de luchthaven Tivat (TIV): 25 km, tot de luchthaven Dubrovnik (DBV): 109 km; tot het centrum: 3 min lopen; tot de plaats Budva: 19 km; tot restaurants/bars: 3 min lopen; tot het nationale park Lovcen: 65 km; tot het meer Skadarsko Jezero: 30 km

Faciliteiten:
  • Aantal hoofdgebouw(en): 2
  • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 91
  • Lobby, receptie, lift(en)
  • Hotelkluis/kluizen (inclusief)
  • WiFi (inclusief), in het hele gebouw
  • Buitengedeelte: aantrekkelijk; zonneterras
  • Aantal zwembaden (zonder Kinderzwembad): 1 (zoetwater)
  • Ligbedden (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
  • Parasols (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
  • Badhanddoeken: bij het zwembad (inclusief)
  • Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): op het hotelterrein: op aanvraag, inclusief
  • Aantal restaurants in totaal: 2
  • Bar beschikbaar

Nationale categorie: 4 sterren

Kinderen:
  • Aantal zwembaden: 1
  • Details kinderzwembad: apart
  • Aantal speelplaatsen: 1
  • Kinderanimatie
  • Babybedjes (inclusief, op aanvraag)

Tweepersoonskamer landzicht (DZL), Twin Room:
  • Kamergrootte in m² (ca).: 23 m²
  • Badkamer/toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming

Tweepersoonskamer low cost (DZT), Low cost Room:
  • Kleiner dan Twin Room
  • Kamergrootte in m² (ca).: 18 m²
  • Badkamer of douche/toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming
  • Ook voor alleen gebruik (D1T)

Junior suite landzicht (PJL), Juniorsuite:
  • Ruimer dan Twin Room
  • Kamergrootte in m² (ca).: 35 m²
  • Badkamer/toilet, bijzonderheden: apart toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon, zithoek
  • Balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming
  • 1aantal slaapbank(en)

Familiekamer landzicht (FZL), Family Room:
  • Ruimer dan Twin Room
  • Kamergrootte in m² (ca).: 35 m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+2
  • 1 slaapkamer, 1 woonkamer met slaapgelegenheid
  • Badkamer/toilet
  • Eethoek, föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon of terras
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming

Maaltijden:
  • Overnachting met ontbijt (F) (buffet)
  • Halfpension (H), inhouden ontbijt en diner(buffet) en lunch (buffet)ontbijt en diner (buffet)
  • Aantal restaurants in totaal: 2
  • Buffetrestaurant/à-la-carterestaurant

Categorie: 4

Sport:
  • Fitness / sport: fitnessruimte (inclusief)
  • Balsporten: tennis (tegen betaling)

Wellness:
  • Whirlpool (inclusief), aantal: 2
  • Dienstverleningen (tegen betaling): massages

Hotel richtlijnen:
  • Creditcards:
  • Toeristenbelasting (0,50 - 1,50 EUR per persoon/nacht)
  • Huisdieren niet toegestaan

Opmerking over de toegankelijkheid van het hotel:
  • Het hotel is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Neem contact op met uw boekingskantoor met uw individuele wensen.

Beperkte mobiliteit
Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.

Ondersteuning door reisleiding

Bij het boeken van deze aanbieding is een lokale reisleider (in uitzonderlijke gevallen alleen een telefonische reisleider) beschikbaar om u te helpen bij eventuele vragen of problemen.

Opmerking voor alleenreizenden jonger dan 18 jaar

Personen jonger dan 18 jaar die alleen reizen zonder een oudere begeleider worden alleen geaccepteerd op aanvraag.

Vertragingen bij het overschrijden van de grens

Soms zijn er lange wachttijden bij de grensovergang tussen Kroatië en Montenegro.

Zelf transfer regelen

Wij wijzen u erop dat bij deze aanbieding geen transfer naar en van het hotel is inbegrepen. U dient hier ter plaatse zelf voor te zorgen en dit te betalen.

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.5
Goed <5 beoordelingen
  • Ligging 7.5
  • Hygiëne 5
  • Kindvriendelijkheid 8
  • Faciliteiten 7.5
  • Personeel 8.5
  • Eten & Drinken 5
  • Kwaliteit Bedden 7
  • Prijs/Kwaliteit 6.5
  • leuk hotel in een gezellig plaatsje 13 augustus 2019
    7.0

    Hotel Rivijera is een wat ouder hotel; de kamers zijn klassiek ingericht, maar wel schoon. Het hotel heeft een grote tuin met veel bomen, zodat je altijd in de schaduw (of in de zon) kunt liggen. Wanneer je deze tuin uitloopt, steek je het strand over en ben je in zee. Tevens is er een zwembad in de tuin.
    Het ontbijt- en dinerbuffet is goed, maar niet top. Ontbijt en diner kan lekker buiten op het terras in de schaduw.

    Lees meer
  • Prima verblijf maar met verbeterpunten 27 september 2018
    8.0

    Stel man/vrouw 30-35 jaar voor 18 dagen in september.

    Pluspunten:
    -heel vriendelijk behulpzaam personeel
    -mooi zwembad en goed onderhouden tuin
    -mooie tafeltjes en prima ligbedden
    -fijne bedden en stoel in de kamer
    -katten lopen rond die je kunt aaien. Het personeel zorgt hier uitstekend voor. Het personeel en de gasten sturen ze nooit weg. Ze zijn hier welkom. Als kattenliefhebber kun je hier je geluk op!
    -prima restaurant om te ontbijten. Avondeten is iets minder uitgebreid en lekker.
    -de lobby en receptie zijn netjes en verzorgd. Je mag er dan ook niet naar binnen in alleen zwemkleding.
    -het strand is recht tegenover het hotel. Je kunt ook even zwemmen en daarna in de tuin van het hotel gaan liggen. Prima geregeld.
    -het hotel is gezellig druk, nooit irritant druk. Je hebt dus altijd een tafeltje in het restaurant. Je kunt rustig zwemmen. Of rustig in de lobby zitten. Je ziet het meeste stelletjes van alle leeftijden dus van kinderen heb je weinig last. (In september tenminste)
    -de kamer. Wij vonden de kamer te klein en hebben dit aangegeven. Toen kregen we een gratis upgrade naar een kamer die iets groter was (waarvan we wel dachten dat we die in eerste instantie hadden geboekt). Maar goed de oplossing was érg netjes.

    Verbeterpunten:
    -de airco!! Wat heb ik me daar aan geërgerd. In de 3 weken hebben we een paar x geklaagd. Ze weten van het probleem. De airco is oud en moet vervangen worden. Hij doet zn werk maar om de zoveel minuten hoor je een irritant "buzzing" geluid. Om gek van te worden.
    -hygiëne kan echt beter bij het buffet. Het eten wordt amper gekoeld en afgedekt. Het resultaat is veel, heel veel fruitvliegjes. Ook pakt het personeel het bestek constant beet bij het eetgedeelte. Het gekoelde water komt uit de kraan. Dit kun je beter niet drinken. En all-in is hier niet all-in. Alleen tijdens het eten kun je onbeperkt drinken tappen. En eten is hier alleen op bepaalde tijden. Savonds is er geen koffie.
    -hygiëne kan ook beter in de kamer. De badkamer had sporen van schimmel. Aangekaart maar ze kregen het niet weg. Omdat ik toch graag in bad wilde liggen hebben we het zelf maar schoongemaakt met bleek. Ook vonden we een leeg flesje onder het bed en ergens anders een pinda.
    -De minibar wordt slecht bijgehouden. Er waren al producten weg toen we er aankwamen. En er stonden dingen op de rekening die we niet gebruikt hadden.
    -een buitenstaander kan ook het hotel in om te komen eten. Dat vind ik wat minder. Als het hotel wat populairder wordt is dat wel een risico.
    -de parkeergarage. Tja, die is zeker in aanbouw. Er is plek voor ong 15 auto's en die moeten nog vreemd parkeren. Maar er wel altijd iemand aanwezig in de parkeergarage dus dat is wel fijn.
    -er zijn naast het hotel 2 anders hotels in aanbouw. Dat is echt een lelijk gezicht. Wat ze daar aan kunnen doen is extra grote bomen er voor zetten en zo heb je toch een fijner gevoel. Als je met je rug naar de gebouwen zit dan is het al beter.

    Al met al een prima hotel. Wat ik bijzonder vond is dat het hotel echt wel gebreken heeft en hier en daar oude sporen heeft, maar ze doen wel wat met je klachten, alleen ze kúnnen zo weinig doen. Ze zijn beperkt met de middelen en ook de kennis die ze hebben. Het hotel loopt nog erg achter maar ze zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Aan het personeel ligt het niet, wel aan de hoteleigenaar!

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.8
  • 10 June 2025
    Kleine problemen goed opgelost door Ri…

    Kleine problemen goed opgelost door Ri k en Jennifer .

  • 09 June 2025
    Geweldig

    Alles was super duidelijk! Heerlijke vakantie gehad ! Zeker een aanrader

  • 06 June 2025
    Boeking naar Antalya

    Boeking naar Antalya, boeking verliep gemakkelijk. Prijs ook heel goed, benieuwd naar de reis opzich!

  • 06 June 2025
    Makkelijk

    Makkelijk, overzichtelijk

  • 05 June 2025
    Zeer gebruiksvriendelijk

    Zeer gebruiksvriendelijk om te reserveren. Goede communicatie via mail nadien.

  • 05 June 2025
    Wij hadden verkeerde kamers geboekt en…

    Wij hadden verkeerde kamers geboekt en na enkele dagen kregen we antwoord dat dit omgeboekt was. Super!

  • 05 June 2025
    Altijd verloopt alles perfect

    Altijd verloopt alles perfect We zijn al jaren trouwe reizigers met prijsvrij Ons hoor je niet klagen

  • 04 June 2025
    Hotel bolgona was zeer goede service

    Hotel bolgona was zeer goede service, Sam en riku hebben ons zeer goed geholpen, zeker aan te raden

  • 03 June 2025
    Heel goede ervaring

    Heel goede ervaring . Er was iets mis gelopen met de link om in te checken maar via mail snel bereikbaar . Ook telefonische ondersteuning goed , wel een kwartier moeten wachten . Zeker aan te raden !

  • 02 June 2025
    Wszystko było jak w opisie

    Wszystko było jak w opisie, żadnych kłopotów.

TrustPilot

2.916 klantbeoordelingen