JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Rivijera in Montenegro, Montenegro | Prijsvrij
Foto Rivijera **** Petrovac
7.5
Foto Rivijera **** Petrovac
Foto Rivijera **** Petrovac
Foto Rivijera **** Petrovac
11
Helaas: deze accommodatie heeft op dit moment geen aanbod.

Bekijk ons beschikbare aanbod in Kuststreek of Montenegro.
Rivijera
  • Mooi terras met uitzicht op zee
  • Zoek verkoeling in het zwembad
  • Leuke speelruimte voor de kids
  • Slapen in moderne kamers

Rivijera is een luxe 4-sterren hotel in Petrovac. In dit hotel geniet je van een aangename vakantie.Het hotel wordt gemiddeld beoordeeld met een 7.5 door meer dan 2 reizigers. Bekijk snel de fotos en reviews van Rivijera voor meer informatie. Boek jouw vakantie naar Rivijera en geniet van een heerlijke vakantie in Montenegro!

Algemeen

Ligging:

  • In een baai
  • Strand details: kiezelstrand 100 m
  • Afstand (ca.): tot de luchthaven Tivat (TIV): 25 km, tot de luchthaven Dubrovnik (DBV): 109 km; tot het centrum: 3 min lopen; tot de plaats Budva: 19 km; tot restaurants/bars: 3 min lopen; tot het nationale park Lovcen: 65 km; tot het meer Skadarsko Jezero: 30 km

Faciliteiten:
  • Aantal hoofdgebouw(en): 2
  • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 91
  • Lobby, receptie, lift(en)
  • Hotelkluis/kluizen (inclusief)
  • WiFi (inclusief), in het hele gebouw
  • Buitengedeelte: aantrekkelijk; zonneterras
  • Aantal zwembaden (zonder Kinderzwembad): 1 (zoetwater)
  • Ligbedden (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
  • Parasols (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
  • Badhanddoeken: bij het zwembad (inclusief)
  • Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): op het hotelterrein: op aanvraag, inclusief
  • Aantal restaurants in totaal: 2
  • Bar beschikbaar

Nationale categorie: 4 sterren

Kinderen:
  • Aantal zwembaden: 1
  • Details kinderzwembad: apart
  • Aantal speelplaatsen: 1
  • Kinderanimatie
  • Babybedjes (inclusief, op aanvraag)

Tweepersoonskamer landzicht (DZL), Twin Room:
  • Kamergrootte in m² (ca).: 23 m²
  • Badkamer/toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming

Tweepersoonskamer low cost (DZT), Low cost Room:
  • Kleiner dan Twin Room
  • Kamergrootte in m² (ca).: 18 m²
  • Badkamer of douche/toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming
  • Ook voor alleen gebruik (D1T)

Junior suite landzicht (PJL), Juniorsuite:
  • Ruimer dan Twin Room
  • Kamergrootte in m² (ca).: 35 m²
  • Badkamer/toilet, bijzonderheden: apart toilet
  • Föhn, satelliet-tv, telefoon, zithoek
  • Balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming
  • 1aantal slaapbank(en)

Familiekamer landzicht (FZL), Family Room:
  • Ruimer dan Twin Room
  • Kamergrootte in m² (ca).: 35 m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+2
  • 1 slaapkamer, 1 woonkamer met slaapgelegenheid
  • Badkamer/toilet
  • Eethoek, föhn, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon of terras
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief)
  • Verwarming

Maaltijden:
  • Overnachting met ontbijt (F) (buffet)
  • Halfpension (H), inhouden ontbijt en diner(buffet) en lunch (buffet)ontbijt en diner (buffet)
  • Aantal restaurants in totaal: 2
  • Buffetrestaurant/à-la-carterestaurant

Categorie: 4

Sport:
  • Fitness / sport: fitnessruimte (inclusief)
  • Balsporten: tennis (tegen betaling)

Wellness:
  • Whirlpool (inclusief), aantal: 2
  • Dienstverleningen (tegen betaling): massages

Hotel richtlijnen:
  • Creditcards:
  • Toeristenbelasting (0,50 - 1,50 EUR per persoon/nacht)
  • Huisdieren niet toegestaan

Opmerking over de toegankelijkheid van het hotel:
  • Het hotel is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Neem contact op met uw boekingskantoor met uw individuele wensen.

Beperkte mobiliteit
Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.

Ondersteuning door reisleiding

Bij het boeken van deze aanbieding is een lokale reisleider (in uitzonderlijke gevallen alleen een telefonische reisleider) beschikbaar om u te helpen bij eventuele vragen of problemen.

Opmerking voor alleenreizenden jonger dan 18 jaar

Personen jonger dan 18 jaar die alleen reizen zonder een oudere begeleider worden alleen geaccepteerd op aanvraag.

Vertragingen bij het overschrijden van de grens

Soms zijn er lange wachttijden bij de grensovergang tussen Kroatië en Montenegro.

Zelf transfer regelen

Wij wijzen u erop dat bij deze aanbieding geen transfer naar en van het hotel is inbegrepen. U dient hier ter plaatse zelf voor te zorgen en dit te betalen.

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.5
Goed <5 beoordelingen
  • Ligging 7.5
  • Hygiëne 5
  • Kindvriendelijkheid 8
  • Faciliteiten 7.5
  • Personeel 8.5
  • Eten & Drinken 5
  • Kwaliteit Bedden 7
  • Prijs/Kwaliteit 6.5
  • leuk hotel in een gezellig plaatsje 13 augustus 2019
    7.0

    Hotel Rivijera is een wat ouder hotel; de kamers zijn klassiek ingericht, maar wel schoon. Het hotel heeft een grote tuin met veel bomen, zodat je altijd in de schaduw (of in de zon) kunt liggen. Wanneer je deze tuin uitloopt, steek je het strand over en ben je in zee. Tevens is er een zwembad in de tuin.
    Het ontbijt- en dinerbuffet is goed, maar niet top. Ontbijt en diner kan lekker buiten op het terras in de schaduw.

    Lees meer
  • Prima verblijf maar met verbeterpunten 27 september 2018
    8.0

    Stel man/vrouw 30-35 jaar voor 18 dagen in september.

    Pluspunten:
    -heel vriendelijk behulpzaam personeel
    -mooi zwembad en goed onderhouden tuin
    -mooie tafeltjes en prima ligbedden
    -fijne bedden en stoel in de kamer
    -katten lopen rond die je kunt aaien. Het personeel zorgt hier uitstekend voor. Het personeel en de gasten sturen ze nooit weg. Ze zijn hier welkom. Als kattenliefhebber kun je hier je geluk op!
    -prima restaurant om te ontbijten. Avondeten is iets minder uitgebreid en lekker.
    -de lobby en receptie zijn netjes en verzorgd. Je mag er dan ook niet naar binnen in alleen zwemkleding.
    -het strand is recht tegenover het hotel. Je kunt ook even zwemmen en daarna in de tuin van het hotel gaan liggen. Prima geregeld.
    -het hotel is gezellig druk, nooit irritant druk. Je hebt dus altijd een tafeltje in het restaurant. Je kunt rustig zwemmen. Of rustig in de lobby zitten. Je ziet het meeste stelletjes van alle leeftijden dus van kinderen heb je weinig last. (In september tenminste)
    -de kamer. Wij vonden de kamer te klein en hebben dit aangegeven. Toen kregen we een gratis upgrade naar een kamer die iets groter was (waarvan we wel dachten dat we die in eerste instantie hadden geboekt). Maar goed de oplossing was érg netjes.

    Verbeterpunten:
    -de airco!! Wat heb ik me daar aan geërgerd. In de 3 weken hebben we een paar x geklaagd. Ze weten van het probleem. De airco is oud en moet vervangen worden. Hij doet zn werk maar om de zoveel minuten hoor je een irritant "buzzing" geluid. Om gek van te worden.
    -hygiëne kan echt beter bij het buffet. Het eten wordt amper gekoeld en afgedekt. Het resultaat is veel, heel veel fruitvliegjes. Ook pakt het personeel het bestek constant beet bij het eetgedeelte. Het gekoelde water komt uit de kraan. Dit kun je beter niet drinken. En all-in is hier niet all-in. Alleen tijdens het eten kun je onbeperkt drinken tappen. En eten is hier alleen op bepaalde tijden. Savonds is er geen koffie.
    -hygiëne kan ook beter in de kamer. De badkamer had sporen van schimmel. Aangekaart maar ze kregen het niet weg. Omdat ik toch graag in bad wilde liggen hebben we het zelf maar schoongemaakt met bleek. Ook vonden we een leeg flesje onder het bed en ergens anders een pinda.
    -De minibar wordt slecht bijgehouden. Er waren al producten weg toen we er aankwamen. En er stonden dingen op de rekening die we niet gebruikt hadden.
    -een buitenstaander kan ook het hotel in om te komen eten. Dat vind ik wat minder. Als het hotel wat populairder wordt is dat wel een risico.
    -de parkeergarage. Tja, die is zeker in aanbouw. Er is plek voor ong 15 auto's en die moeten nog vreemd parkeren. Maar er wel altijd iemand aanwezig in de parkeergarage dus dat is wel fijn.
    -er zijn naast het hotel 2 anders hotels in aanbouw. Dat is echt een lelijk gezicht. Wat ze daar aan kunnen doen is extra grote bomen er voor zetten en zo heb je toch een fijner gevoel. Als je met je rug naar de gebouwen zit dan is het al beter.

    Al met al een prima hotel. Wat ik bijzonder vond is dat het hotel echt wel gebreken heeft en hier en daar oude sporen heeft, maar ze doen wel wat met je klachten, alleen ze kúnnen zo weinig doen. Ze zijn beperkt met de middelen en ook de kennis die ze hebben. Het hotel loopt nog erg achter maar ze zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Aan het personeel ligt het niet, wel aan de hoteleigenaar!

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.8
  • 22 April 2025
    Vlot en gemakkelijk geboekt aan goede…

    Vlot en gemakkelijk geboekt aan goede prijs

  • 18 April 2025
    Gemakkelijk

    Gemakkelijk

  • 17 April 2025
    Perfect

    Overzichtelijke website met genoeg filters om een vakantie uit te kiezen. En aantrekkelijke prijzen.

  • 15 April 2025
    onze reizen met Prijsvrij.be

    Onze reizen met Prijsvrij.be zijn stuk voor stuk meevallers geweest, en onze laatste was in mei naar Rhodos. En weer een prachtig hotel (Sunshine Rhodes) met alles er op en er aan. Lekker eten, leuke optredens en uitstapjes met een huurauto van een Nederlandse dame voor een mooi prijsje. Wat wil een mens nog meer hé :):):) Ik heb alweer geboekt voor volgende maand.

  • 14 April 2025
    Simpel

    Simpel, gemakkelijk en snel. Meer moet dat niet zijn. Na mijn vakantie laat ik nog wel iets weten hoe het was.

  • 13 April 2025
    Top reiservaring

    Top reiservaring! Alles was perfect in orde en volledig naar verwachting. De communicatie was kort en zeer duidelijk, alle documenten werden zeer snel aangeleverd. Prijzen zijn zeer competitief, transparant en zonder addertjes. Volgende keer weer met prijsvrij op reis!

  • 08 April 2025
    Alles is vlot verlopen

    Alles is vlot verlopen Ook op het hotel zijn ze erg vriendelijk zeker een aanrader om nog eens terug te komen! Dit was onze eerste boeking bij jullie maar zonder enige probleem hebben we 100% kunnen genieten van de vakantie!

  • 04 April 2025
    👍moet straks nog mijn terugreis…

    👍moet straks nog mijn terugreis inchecken

  • 02 April 2025
    Altijd mooie vakanties en leuke…

    Altijd mooie vakanties en leuke ervaring voor vriendelijke prijzen! Een aanrader voor jouw toekomstige vakanties!

  • 01 April 2025
    Boeking en communicatie verliepen zeer…

    Boeking en communicatie verliepen zeer vlot. Alles tip top in orde!

TrustPilot

2.871 klantbeoordelingen