Veelgestelde vragen - Klachten

Ik ben niet tevreden over de uitgevoerde reis en wil dit melden.
Als er tijdens uw reis iets is waar u niet tevreden over bent, zorg ervoor dat u dit ter plaatse meldt bij de reisleiding. Op deze manier kan de reisleiding proberen om het probleem direct op te lossen. Bent u het niet eens met de oplossing? Laat bij de reisleiding altijd een zgn. klachtenrapport opstellen, zodat uw klacht naderhand geverifieerd kan worden.

Als een klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dient u deze uiterlijk 3 weken na terugkeer in Nederland schriftelijk en gemotiveerd indienen bij Prijsvrij.be. Wij zullen vervolgens de klacht doorsturen naar de reisorganisatie. De reisorganisatie stelt ons binnen 4 weken schriftelijk op de hoogte van de afhandeling van de klacht. Zodra wij de afhandeling van de reisorganisatie hebben ontvangen, zullen wij contact met u opnemen.
Ik ben niet tevreden over Prijsvrij.be en wil dit melden.
Bent u ontevreden over Prijsvrij.be dan kunt u dit per e-mail of schriftelijk aan ons melden. Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en streven er dan ook naar om te proberen problemen naar alle redelijkheid op te lossen.