Veelgestelde vragen - Accommodatie

Zijn alle faciliteiten beschikbaar in het voor- en/of naseizoen?
In het voor- en naseizoen kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Het kan dan ook zijn dat er bijvoorbeeld minder restaurants in gebruik zijn en afhankelijk van de weersomstandigheden ook andere buitenfaciliteiten waaronder diverse strand- en sportvoorzieningen, zwembaden en animatieprogramma’s. Helaas hebben wij hier geen invloed op.
Ik heb een boeking gemaakt voor een bungalowpark, welke kosten dien ik ter plaatse nog te voldoen?
Bij veel bungalowparken dient u ter plaatse nog kosten te voldoen voor o.a. toeristenbelasting, verbruik g/w/l, eindschoonmaak en eventuele andere extra's. Deze extra kosten worden altijd vermeld in de accommodatietekst bij 'Meer Informatie'. De kosten en bedragen kunnen per accommodatie en kamertype verschillen. Voor een exact overzicht dient u dan ook goed de accommodatietekst door te lezen of contact op te nemen met onze reserveringsafdeling. De vermelde bedragen op onze website zijn indicatiebedragen en deze kunnen dan ook wijzigen.
Dien ik ter plaatse een waarborgsom te voldoen?
Bij sommige accommodaties bent u verplicht een waarborgsom te voldoen bij aankomst. Bij hotels kunt u dit vaak d.m.v. een creditcardgarantie voldoen maar bij sommige accommodaties is een waarborgsom in contanten verplicht. Bij vertrek krijgt u de betaalde waarborgsom weer terug, na aftrek van de eventuele verbruikskosten of kosten voor breuk en beschadiging. De waarborgsom valt buiten de reisovereenkomst. Prijsvrij.be is dan ook niet aansprakelijk, wanneer u na afloop van uw verblijf uw waarborgsom niet retour ontvangt.

Het betalen van een waarborgsom is voornamelijk van toepassing bij reizen per eigen vervoer. Dit kan echter ook bij vliegreizen het geval zijn, zelfs wanneer u een all-inclusive accommodatie heeft geboekt. In de Verenigde Staten bijvoorbeeld wordt vaak een kopie van uw creditcard gemaakt om eventuele kosten voor het gebruik van telefoon, roomservice en extra diensten te dekken. De vermelde bedragen op onze website zijn indicatiebedragen en deze kunnen dan ook wijzigen.
Kan ik voorkeuren doorgeven?

Aan speciale wensen die bij de boeking kenbaar worden gemaakt, zal Prijsvrij.be zo veel mogelijk proberen te voldoen. Helaas is Prijsvrij.be hierbij afhankelijk van de uiteindelijke dienstverlener, zoals de vervoerder en de accommodatieverschaffer. Voorkeuren kunnen wij dan ook niet garanderen.

Ik heb een voordeelkamer geboekt, wat houdt dit in?

Voordeelkamers zijn extra voordelig geprijsd en daarom beperkt beschikbaar. De voordeelkamers kunnen de minder gesitueerde kamers in de accommodatie zijn. Wanneer je een boeking hebt gemaakt voor een voordeelkamer is het niet mogelijk preferenties toe te voegen aan je boeking.