Veelgestelde vragen - Klacht

Ik ben niet tevreden met mijn kamer, wat nu?
U dient hiervan melding te maken bij de receptie van het hotel of bij uw reisleider zodat zij samen met u kunnen kijken naar een oplossing. Bent u niet tot een oplossing gekomen met de accommodatie en ook niet met uw reisleider, dan dient u ter plaatse schriftelijk een klacht op te stellen met uw reisleider zodat u deze bij thuiskomst kunt indienen. Deze klacht kunt u toesturen per e-mail naar: contact@prijsvrij.be. Zonder een officieel klachtenformulier is het mogelijk dat uw klacht niet in behandeling wordt genomen.
Ik ben ter plaatse overboekt maar het aangeboden alternatief is niet naar wens, met wie kan ik contact opnemen?
Bij aankomst op bestemming heeft u ter plaatse van de reisleider een noodnummer ontvangen. Wanneer er geen reisleider op bestemming is, dan ontvangt u het noodnummer van uw reisorganisatie al in uw reispapieren. U dient eerst contact op te nemen met uw reisleider en/of reisorganisatie zodat u samen naar een oplossing kan kijken. Komt u er niet uit met de reisleider en/of reisorganisatie dan kunt u altijd contact opnemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.be. Ook hierbij is het belangrijk dat u eventuele klachten altijd in een klachtenrapport laat opstellen zodat u deze bij thuiskomst kan indienen.
Het weer valt slechter uit als dat werd aangegeven bij boeking, wat nu?
Op de website vermelden wij een weersverwachting bij iedere bestemming. Dit is echter een verwachting en geen garantie. Prijsvrij.be heeft geen invloed op de weersverwachting. De gegevens worden bepaald door onze partnerorganisatie World Weather Online.
Waarom zijn niet alle faciliteiten beschikbaar?
In het voor- en naseizoen kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Het kan dan ook zijn dat er bijvoorbeeld minder restaurants in gebruik zijn en afhankelijk van de weersomstandigheden ook andere buitenfaciliteiten waaronder diverse strand- en sportvoorzieningen, zwembaden en animatieprogramma’s. Helaas hebben wij hier geen invloed op.
Waarom zijn niet alle winkels en horecagelegenheden geopend?
Op sommige bestemmingen kan het in het voor- en naseizoen voorkomen dat bepaalde winkels, accommodaties en horecagelegenheden gesloten zijn. Daarnaast is het ook mogelijk dat er minder activiteiten of excursies te boeken zijn als in het hoogseizoen. Omdat er in het voor- en naseizoen minder toeristen aanwezig zijn kiezen sommige winkels, accommodaties en horecagelegenheden ervoor om hun deuren te sluiten in het voor- en naseizoen. Helaas hebben wij als Prijsvrij.be hierop geen invloed.