Best Deal Garantie

Wat houdt de Best Deal Garantie in?
Vindt u deze reis op de dag dat u geboekt heeft, op een andere website goedkoper? Dan betalen wij u het verschil terug, zo betaalt u nooit te veel! Zie hieronder de voorwaarden:

* Deze garantie geldt alleen voor identieke pakketreizen. Dus voor reizen met exact hetzelfde aantal personen en leeftijden en dezelfde boekdatum, reisorganisatie, vertrekdatum, reisduur, accommodatie, kamertype, verzorging, luchthavens, vliegmaatschappij(en) en stoelklasse in het vliegtuig.
* Om aanspraak te kunnen maken op de Best Deal Garantie, dient u ons op dezelfde werkdag als de dag van uw boeking per e-mail te informeren. Stuur als bewijs een print-screen mee van de door u gevonden goedkopere reis + een link naar deze reis, zodat we het prijsverschil kunnen controleren. Op de printscreen moet de laatste stap te zien zijn, zodat alle bijkomende kosten inzichtelijk zijn. Verzoeken die later als de dag van boeking worden ingediend, worden niet gehonoreerd.
* De eerstvolgende werkdag wordt de print-screen gecontroleerd, indien de print-screen niet correct is en de prijs op de andere website is veranderd, dan is Prijsvrij.be hier niet verantwoordelijk voor en kan het verschil niet terug betaald worden.

Uiteraard geldt dit ook voor een reis die u nog niet heeft geboekt. Hierbij hanteren wij dezelfde voorwaarden.
Ik heb nog geen reis geboekt, kan ik toch aanspraak maken op de Best Deal Garantie?
Ook als u uw reis nog niet heeft gereserveerd kan u aanspraak maken op de Best Deal Garantie. Hierbij geldt ook dat u een print-screen dient toe te sturen van de door u gevonden goedkopere reis. Wij hanteren hierbij dezelfde voorwaarden.