JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Cesar Thalasso in Tunesie, Tunesie | Prijsvrij

Cesar Thalasso

Tunesie - Djerba - Midoun

Foto Cesar Thalasso **** Midoun
7.7
Foto Cesar Thalasso **** Midoun
Foto Cesar Thalasso **** Midoun
Foto Cesar Thalasso **** Midoun
25+
Cesar Thalasso
  • Direct gelegen aan privéstrand
  • Adults only hotel: vanaf 16 jaar
  • Veel Spa- en sportfaciliteiten
  • Met gratis WiFi in het hele hotel

Algemeen

Locatie
Het 4-sterrenhotel ligt dicht bij de golfbaan en is ongeveer 250 m van het brede zandstrand verwijderd. Houmt Souk ligt op ongeveer 15 km afstand, en de luchthaven van Djerba ligt ongeveer 25 km verderop.

Voorzieningen
De in oosterse stijl gebouwde accommodatie beschikt over 146 kamers in tweelaagse bungalows, gelegen in een mooie tuin. Het hotel heeft een hoofdrestaurant en twee à-la-carte-restaurants (tegen betaling), een bar, een strandbar (alleen in de zomer geopend) en een binnenzwembad met een whirlpool. In de uitgestrekte tuin bevinden zich een zwembad, een zonneterras (met ligstoelen en parasols inbegrepen) en een poolbar. Tussen het Cesar Thalasso en het naburige hotel "Djerba Palace" zijn er een glijbaan en een zwembed.

Accommodatie
Tweepersoonskamer
Stijlvol ingericht met bad/douche, apart toilet, airconditioning (15.6.-30.9., wijzigingen voorbehouden), haardroger, telefoon, satelliet-tv, minibar, kluis, kingsize bed en balkon of terras. Ook te boeken voor één persoon.

Tweepersoons Superior
Gelijk aan de tweepersoonskamers, maar ruimer. Tegen meerprijs ook te boeken voor één persoon.

Verzorging
Halfpension
Ontbijtbuffet. Avondbuffet met koude en warme gerechten.

All Inclusive
Alle maaltijden in buffetvorm. Ontbijt van 6-10 uur, laat ontbijt van 10-11 uur, lunch van 12:30-14 uur en diner van 19-21 uur. Snacks van 16:30-17:30 uur, lokale alcoholische en non-alcoholische dranken zijn beschikbaar aan de open bar van 9-23 uur.

Locatie & omgeving

Reviews

7.7
Goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 5.5
  • Kindvriendelijkheid 10
  • Hygiëne 5.5
  • Faciliteiten 5
  • Kamer 6
  • Personeel 8
  • Eten & Drinken 5
  • Kwaliteit Bedden 6
  • Prijs/Kwaliteit 6
  • Reis 03 mei 2025
    2.0

    Was de slechtste reis ooit. Door problemen met mijn vluchten kwam ik een dag later aan. 17 keer heb ik het hotel gebeld en 1 mail gestuurd ( om te verwittigen dat ik 1 dag later zou zijn )maar helaas geen antwoorden. Bij aankomst kon ik al direct 40€ tax betalen ( sorry jongens geen tips voor jullie ) Was alleen voor adults, krijsende kinderen in binnen en buiten zwembad. Strand lag te veraf van hotel, dus ook geen strandbar of ligbedden en probleem wanneer je naar het toilet wilde. Eten altijd hetzelfde, courgettes, wortels, bloemkool en meestal koud of in het beste geval lauw. De “ verse “ groenten zagen er niet fris uit, dus heb ik geen risico genomen om er te eten. Ontbijt: de gekende worst en de kaas die meestal lag te zwemmen in water en niet veel keuze van brood. Uitgedroogde ontbijtkoeken en cake was er ook. Je kon je wel dik eten aan pannenkoeken ‘s morgens. Wat de kamers betreft: in korter dan 2 minuten was mijn kamer gepoetst ( heb wel 3 nachten in dezelfde lakens geslapen ) De laatste nacht kreeg ik zelfs nog het bezoek van een enorme kakkerlak. Zeker geen 4 * waardig zelfs geen 2 dus zeker niet voor herhaling valt baar. Nooit meer en zeker ook nooit meer boeken met Prijsvrij, een echte ramp.

    Lees meer
  • Waarom je niet voor Prijsvrij moet kiezen 20 mei 2024
    2.0

    Hierbij mijn eerste ervaring met prijsvrij: Vertrek vanuit Brussel ging goed Tijdens aankomst in Djerba, bleek dat iemand anders mijn koffer had meegenomen. Ik heb alle noodnummers gebeld die prijsvrij had opgegeven, niemand nam op. Er is aangifte gedaan bij de lokale Politie. Er was geen enkele support van Prijsvrij en de lokale leverancier. Ik ben toen zelf op onderzoek gegaan en heb telefoon kosten moeten maken, omdat ik moest bellen en internet nodig had. Uiteindelijk heb ik het zelf moeten oplossen met de lokale mensen en heb ik mijn koffer na een paar uur gevonden. Bij de terugreis was er geen informatie beschikbaar bij het hotel over de transfer terug naar het vliegveld en werd ook niet opgenomen bij de leverancier, pas na tig keer bellen kregen we iemand. Inchecken ging moeizaam omdat ze vroegen naar mijn boarding gegevens. Ik heb ze de informatie laten zien op de app en wat ik had uitgeprint. Dit bleek dus onvoldoende. Bijna kon ik niet inchecken gelukkig heb ik het zelf kunnen oplossen. Wederom geen enkele support vanuit de lokale leverancier of prijsvrij Bij terugkomst op Brussel bleek dat mijn nieuwe koffer beschadigd is door de handelaars. De wiel van mijn koffer is afgebroken. Ik ben echt heel ontevreden over jullie service. Als je eenmaal een reis hebt geboekt bij en de reisbescheiden hebt ontvangen merk je een aantal dingen op. Je boekt een reis bij Prijsvrij.nl, maar er zit een Duits bedrijf erachter. Ik ben naar Tunesië gevlogen en ze geven aan dat ze niet lokaal aanwezig zijn, maar met een lokale leverancier werken (die niet bereikbaar is) Daarnaast geven ze een lokaal nummer (die niet bereikbaar is) Een Duits nummer die beperkt bereikbaar is En een Engels noodnummer die zogenaamd 24/7 bereikbaar is Moet je voorstellen je zit in een Afrikaans land en je hebt problemen dan moet je vervolgens naar Duitsland of Engeland bellen voor support. Dit kost enorm veel geld, ik heb nu een claim lopen en hou jullie op de hoogte hoe dat gaat De app zelf is onvoldoende en de links werken ook niet Hotel zelf was prima, uitstekende service en hele vriendelijke mensen. Ik zal hier een aparte review voor plaatsen Europees eten kunnen ze niet koken. Tunesisch eten was stukken beter. Gebruik niet Hammam van het hotel van het hotel want dat is te duur en ik heb van de andere gasten begrepen dat het niet goed is. Beter kun je naar een Hammam buiten. Wasservice is ook goed Dan nog iets. Op Prijsvrij staat dat dit een 5 sterren hotel is, wat absoluut niet waar is. Het is een 4 sterren hotel, dit staat duidelijk op hun deur. Prijsvrij geeft dus verkeerde informatie. Ik zou niet adviseren om met prijsvrij in zee te gaan. Vermijd dit bedrijf Een ander stel had ook negatieve ervaring met prijsvrij Goedkoop is duurkoop

    Lees meer
  • Slechtste vakantie in 30 jaar. 15 april 2024
    2.0

    Aangekomen en met adults only geboekt. Allemaal jong gehuwden met kids. Ben helemaal niet tegen kinderen maar ik wou echt een rust vakantie. Dan het eten was altijd koud geen bordjes bij wat het was geen propere eetgelegenheid het rook er naar mottenballen . Zeer onvriendelijke service in de refter zo zal ik het maar noemen refter. Dan all inclusive niet veel van gemerkt geen bier geen cola alleen cocktails dat lijkt en smaakt naar Ruitensproeier. Zeer teleurgesteld in deze accommodatie.

    Lees meer
  • Zondermeer heel goed ! 12 februari 2024
    8.0

    Mooi 4* hotel - goede service en vriendelijk en geëngageerd personeel. De bungalow met zicht op het zwembad was ruim en netjes. Ook al waren er nog maar zeer weinig mensen, toch was het aanbod van de maaltijden altijd zeer uitgebreid, verscheiden en lekker. Het personeel deed zijn uiterste best om het alle gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Enige minpunt: de all inclusive formule stelt niet echt veel voor. Er is weliswaar altijd wijn en water voorzien bij de maaltijden, in de bar is het aanbod van alcoholische dranken zeer beperkt en de coctails stellen echt niets voor. Spijtig ook dat we bijna 3 dagen over geen wifi beschikten... Uiteindelijk een prima prijs/kwaliteit verhouding.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.8
  • 10 June 2025
    Kleine problemen goed opgelost door Ri…

    Kleine problemen goed opgelost door Ri k en Jennifer .

  • 09 June 2025
    Geweldig

    Alles was super duidelijk! Heerlijke vakantie gehad ! Zeker een aanrader

  • 06 June 2025
    Boeking naar Antalya

    Boeking naar Antalya, boeking verliep gemakkelijk. Prijs ook heel goed, benieuwd naar de reis opzich!

  • 06 June 2025
    Makkelijk

    Makkelijk, overzichtelijk

  • 05 June 2025
    Zeer gebruiksvriendelijk

    Zeer gebruiksvriendelijk om te reserveren. Goede communicatie via mail nadien.

  • 05 June 2025
    Wij hadden verkeerde kamers geboekt en…

    Wij hadden verkeerde kamers geboekt en na enkele dagen kregen we antwoord dat dit omgeboekt was. Super!

  • 05 June 2025
    Altijd verloopt alles perfect

    Altijd verloopt alles perfect We zijn al jaren trouwe reizigers met prijsvrij Ons hoor je niet klagen

  • 04 June 2025
    Hotel bolgona was zeer goede service

    Hotel bolgona was zeer goede service, Sam en riku hebben ons zeer goed geholpen, zeker aan te raden

  • 03 June 2025
    Heel goede ervaring

    Heel goede ervaring . Er was iets mis gelopen met de link om in te checken maar via mail snel bereikbaar . Ook telefonische ondersteuning goed , wel een kwartier moeten wachten . Zeker aan te raden !

  • 02 June 2025
    Wszystko było jak w opisie

    Wszystko było jak w opisie, żadnych kłopotów.

TrustPilot

2.916 klantbeoordelingen

Cesar Thalasso
7.7
Goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 784, -
Checken