Veelgestelde vragen - Mijn gegevens

Ik kan niet inloggen, hoe kan dit?
Als u via de website een reis heeft geboekt, heeft u de mogelijkheid gekregen om een account aan te maken bij Prijsvrij.be. Dit is echter niet verplicht. Heeft u nog geen account aangemaakt? Klik dan rechtsboven op gratis aanmelden zodat u alsnog een account kan aanmaken. Let wel op, bestaande boekingen worden na 1-2 werkdagen zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.be".
Mijn boeking is niet zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.be", hoe kan dit?
Bestaande boekingen worden na 1-2 werkdagen zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.be". Let er goed op dat het doorgegeven e-mailadres overeen dient te komen met het e-mailadres van uw account. Boekingen worden namelijk aan het e-mailadres gekoppeld. Heeft u een ander e-mailadres opgegeven, dan is uw boeking dus niet zichtbaar in "Mijn Prijsvrij.be".
Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Op de inlogpagina kan u aanklikken dat u uw wachtwoord bent vergeten. We versturen u dan een e-mail toe met hierin een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Door in te loggen op "Mijn Prijsvrij.be", kan u uw gegevens bij "Mijn profiel" wijzigen. Let wel op dat als u al heeft geboekt, de oude gegevens bij uw boeking staan vermeld. Wijzigingen in "Mijn profiel" worden dus niet automatisch in bestaande boekingen aangepast. Geef belangrijke wijzigingen, bijvoorbeeld een naam of adres dan ook aan ons door via het contactformulier onder vermelding van het dossiernummer of via de contactpagina in uw account bij "Mijn Prijsvrij.be".
Hoe kan ik mezelf afmelden voor Prijsvrij.be?
U kan uzelf afmelden door een mail te sturen naar contact@prijsvrij.be vanuit het e-mailadres waarmee u heeft geregistreerd. Vermeld daarbij dat u uzelf geheel wilt afmelden en niet alleen voor de nieuwsbrief.