Aangepaste openingstijden feestdagen
Parrotel Beach Resort is een luxe 5-sterren hotel in Sharm el Sheikh. In dit hotel geniet je van een aangename vakantie. Het hotel wordt gemiddeld beoordeeld met een 7,7 door meer dan 20 reizigers. Bekijk snel de foto's en reviews van Parrotel Beach Resort voor meer informatie. Boek jouw vakantie naar Parrotel Beach Resort en geniet van een heerlijke vakantie in Egypte!
In samenwerking met
De tuinen zijn prachtig aangelegd en worden goed onderhouden. Indien men upgrade naar een suite ipv een gewone kamer is dit hotel best een aanrader
19-08-2013 door Filip uit Lommel
Het resort is mooi onderhouden kamers zijn niet 5 sterren overal wel wat mee mis kapotte lampen schimmel IN de douche wc die nie door spoelt onder bedden niet schoon gemaakt eten zeer slecht elke dag het zelfde maar ook niet goed bereid tafels om te eten worden niet schoon gemaakt koud buffet niet goed gekoeld toetjes geen smaak zoals elk eten betaald restaurant wel goed te eten animatie heel weinig niet iets voor kinderen bar aan zwembad vaak lauw drinken en heel veel russen grote lobbige airco uit naar 8 uur dus heel warm om wat te drinken bijna geen muziek of te doen Savonds
13-08-2013 door Nicky uit Zegge
Het begin van de vakantie begon met een kamer die vies was en schimmel en slecht onderhoud vertoond de kamers die wij hebben gehad onder bed word niet schoongemaakt. De hostess die heb ik nog 1 keer gezien de volgende dag en die heeft de kamer kunnen omboeken. Daarna heb ik niks meer van hem vernomen. Wel kon ik naar een nummer bellen voor eventueel vragen of voor spoed. dit gebeurde dus ook op dinsdag avond ben toen al om 9 uur naar mijn hotel kamer gegaan door de pijn . Het begon met buikkrampen en werd daarna steeds erger heb de hele nacht niet geslapen en veel naar de wc gegaan overgeven diarree en maagklachten . De volgende dag contact gehad met skytours die voor mij de hoteldokter belde. Die constateerde 39 graden koorts uitdroging en lage broeddruk heb toen infuus gehad met antibiotica morgens en avonds weer heb de hele dag op mijn hotelkamer gelegen. Ook heb ik medicijnen gehad tegen diaree maar die helpte niet bij mij.. De volgende dag ook nog ziek geweest en niks kunnen eten. de avond kwam en weer niet kunnen slapen en weer morgens naar de arts voor een afspraak weer infuus met antibiotica. Ook mijn vriendin heeft donderdag een infuus gehad en een vrijdag ochtend een injectie met antibiotica in haar bil De arts vertelde ook dat er heel veel zieke mensen waren 4 van de zelfde gevallen per dag in het hotel met de zelfde klachten. Het eten was zeer slecht en hij adviseerde veel niet te eten. Nu heb ik alleen maar op de laatste dag van de vakantie mijn eigen beter gevoeld en ben eigenlijk heel mijn vakantie ziek geweest door het hotel. het was zelf zo slecht dat de manager van het hotel de gasten die klachten hadden in het betaald restaurant lieten eten waar het eten wel goed was. naar het eten was alles vies de tafels werden niet verschoond en servetjes die er nog schoon uitzagen werden opnieuw opgevouwen. Ik zou graag een compensatie willen omdat ik gewoon heel mijn vakantie niet heb kunnen genieten van mij vakantie en alleen maar ziek ben geweest en niks heb kunnen eten. Ook heb ik voor mij vakantie natuurlijk hard moeten werken . Dit is natuurlijk geen vakantie dat je blij bent om weer thuis te zijn. heb het idee dat er met de klachten uit het hotel niet veel gedaan werd en er waren heel veel nederlandse mensen en buitenlandse mensen die echt aan het klagen zijn geweest over sommige kamers en vooral het eten
08-08-2013 door Nicky uit Zegge
tuin is supermooi , de grot met whirlpool is geweldig om te zien en in te zitten/liggen receptiepersoneel soms niet geduldig free wifi in lobby en eromheen , ook bij gedeelte van zwembad nadeel : de airco in de lobby en het buffetrestaurant voldoet niet , daar is het echt te warm ..
26-07-2013 door Kees uit Alphen ad Rijn
Als je niet veel gewend bent is dit prima. Maar als je 5 sterren kwaliteit verwacht kom je bedrogen uit. Met name kwaliteit eten liet te wensen over. Ratten gesignaleerd in de keuken van het Italiaans a la carte restaurant! Overigens wel vriendelijk en bereidwillig personeel.
25-07-2013 door bianca uit zoetermeer
Prima hotel, goede service, vriendelijk personeel, goede ligging,top! Voor hele kleine kinderen is het strand echter minder geschikt.
17-07-2013 door P.M.B. de Rooij-van Grinsven uit Boxtel
Kamers/verzorging en eten waren perfect, de animatie echter niet veel soeps
28-04-2013 door Roel uit Alphen aan den Rijn
Prima hotel met veel faciliteiten. Heerlijk hotel om er een week te verblijven. Het hotel beschikt over kamers met verbindingsdeur: ideaal voor families.
25-05-2011 door francisco
Door meer dan 20 Belgische en Nederlandse reizigers wordt Parrotel Beach Resort gemiddeld op internet beoordeeld met een 7,7. Daarmee staat deze accommodatie op plek nr. 44 in Sharm El Sheikh
De gekozen voorkeuren worden verwerkt en de beste prijs berekend
Selecteer a.u.b. eerst een vanafprijs in bovenstaande prijstabel
Nog geen reis geselecteerd
Heb je al jouw voorkeuren geselecteerd? Klik dan op een prijs in de prijstabel om de voordeligste reis te tonen.
Momenteel worden de prijzen opgehaald voor:Vertrek , reisduur
Momenteel wordt de voordeligste prijs en actuele beschikbaarheid gecontroleerd.
Momenteel wordt de boeking voor je klaargezet
Een greep uit onze 1 791 beoordelingen van onze klanten op Trustpilot:
Goede service, goed georganiseerd en was zoals verwacht.
ik ben uitermate tevreden over de geboden service van prijsvrij. De aanbiedingen zijn overduidelijk en nergens vind je goedkopere reizen. Als gepensioneerde vergelijk ik praktisch dagelijks de prijzen van de diverse aanbieders. Ik heb dan ook ditmaal voor prijsvrij gekozen. Eens geboekt wordt je voortdurend bijgestaan en verwittigd wanneer er zich een verandering voordoet. Kortom alles wordt gedaan om de klant te plezieren.
We zijn nog niet vertrokken, maar de boeking liep heel vlot, echter had ik bij ingave persoonlijke gegevens kleine fout gemaakt, even gebeld en was daags nadien al rechtgezet en bevestigd. Vriendelijk en zeer behulpzaam aan telefoon.
alles prima (tot dusver..)
Alles was vlot geregeld en snel. Perfecte behandeling voor muj
goede dienst verlening
kwaliteit en prijs
Wij hebben voor de 2de maal geboekt via prijsvrij. alles goed verlopen. 8 oktober naar ibiza! we hebben er vertrouwen in dat ook nu alles vlot zal verlopen!
Omdat onze terugvlucht was ge-annuleerd, en verplaatst naar een andere luchthaven, zagen we ons genoodzaakt om deze reis zelf ook te annuleren, omdat onze wagen op de eerst geboekte parking in eindhoven stond, en we bijna verplicht waren om op schiphol te landen hiervoor. En dat werd door prijsvrij perfect gedaan. Binnen de twee weken stond ons geld terug op onze rekening, en hebben we daardoor een andere reis kunnen boeken. En dat deden we uiteraard weer bij prijsvrij. Onze dank daarvoor.
top, alles in orde