ibis Rabat Agdal

  • *
  • *
  • *

Rabat, Atlantische kust, Marokko

  • In de buurt van populaire plekken
  • Hotel met terugkerende gasten
  • Bestel een drankje aan de bar
  • Elke dag een verzorgd ontbijt
Vanafprijs geldt op:
22 juli (9 dagen)
met 2 personen
Logies & ontbijt
Vliegreis
Alle prijzen & boeken

*Prijzen inclusief verplichte kosten en onder voorbehoud van beschikbaarheid

p.p. vanaf * 842

Informatie over ibis Rabat Agdal

Algemeen

Ligging:

  • In het stadscentrum, in een bruisende omgeving
  • Afstand (ca.): tot de luchthaven Rabat-Salé (RBA): 13 km; tot het treinstation Rabat Agdal: 300 m


Faciliteiten:

  • Kenmerken: modern, stijlvol
  • Aantal hoofdgebouw(en): 1, aantal verdiepingen: 6
  • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 170
  • Ontvangstruimte, receptie, 24 uurs, taal: Engels, Frans, spaans, taal van het land, zithoeken, hotelkluis/kluizen (tegen betaling), lift(en)
  • Conciërgeservice
  • Hotelkluis/kluizen (tegen betaling)
  • WiFi (inclusief), in het hele gebouw
  • Buitengedeelte: tuin, zonneterras
  • Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): openbare parkeerplaats: bewaakt, inclusief
  • Aantal restaurants in totaal: 1
  • Aantal bars: 1
  • Aantal cafés: 1


Nationale categorie: 3 sterren

Kinderen:

  • ()
  • Babybedjes (inclusief, reservering vereist)


Tweepersoonskamer (DZ), Standard Room:

  • Modern
  • Kamergrootte in m² (ca).: 16 m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0
  • Badkamer of douche/toilet
  • Bureau, flatscreen-tv, föhn, kabel-tv, satelliet-tv, telefoon, verzorgingsproducten, wake up Service
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (tegen betaling)
  • Airco (inclusief), centraal geregeld, seizoensgebonden
  • Verwarming (inclusief), seizoensgebonden
  • Roomservice (tegen betaling)
  • 1aantal tweepersoonsbed(den) of 2aantal aparte bed(den)
  • Kamerreiniging dagelijks (inclusief)


Eenpersoonskamer (EZ), Single Room:

  • Modern
  • Kamergrootte in m² (ca).: 16 m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 1+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 1+1
  • Badkamer of douche/toilet
  • Bureau, flatscreen-tv, föhn, kabel-tv, satelliet-tv, telefoon, verzorgingsproducten, wake up Service
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (tegen betaling)
  • Airco (inclusief), centraal geregeld, seizoensgebonden
  • Verwarming (inclusief), seizoensgebonden
  • Roomservice (tegen betaling)
  • 1aantal tweepersoonsbed(den) of 2aantal eenpersoonsbed(den),
  • Kamerreiniging dagelijks (inclusief)


Maaltijden:

  • Overnachting met ontbijt (F) (buffet, continentaal)
  • Halfpension (H), inhouden ontbijt en diner(buffet, continentaal) en lunch (à-la-carte, buffet)ontbijt en diner (à-la-carte, buffet)
  • Volpension (V), inhouden ontbijt (buffet, continentaal), lunch (à-la-carte, buffet) en diner (à-la-carte, buffet)
  • Aantal restaurants in totaal: 1
  • Buffetrestaurant/à-la-carterestaurant 'Ibis Kitchen' (tegen betaling) met Internationale, Nationaale keuken, binnengedeelte, buitengedeelte (overdekt), openingsdagen: dagelijks
  • Aantal bars: 1
  • 'Ibis Bar'-hotelbar
  • Aantal cafés cafés: 1


Hotelkette: Accor

Categorie: 3

Hotel richtlijnen:

  • Creditcards:
  • Honden toegestaan, tegen betaling, op aanvraag, vaccinatie vereist
  • Inchecken vanaf: 14:00 uur
  • Uitchecken tot 12:00 uur


Opmerking over de toegankelijkheid van het hotel:

  • Het hotel is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Neem contact op met uw boekingskantoor met uw individuele wensen.


Beperkte mobiliteit
Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.

Belangrijke opmerking:
In verband met de versoepeling van de Coronavirus-maatregelen kunnen officiële beslissingen leiden tot beperkingen, wijzigingen of het vervallen van diensten tijdens uw reis.
Uiteraard heeft dit geen invloed op uw wettelijke rechten.

Opmerking telefonische ondersteuning door reisleiding

Wanneer u dit aanbod boekt, heeft u ter plaatse de beschikking over telefonische ondersteuning door een reisleider, die u bij vragen of problemen graag telefonisch verder helpt.De reisleiding kan niet langskomen in de hotels.

De specifieke informatie van de door jou gekozen reis en aanbieder vind je terug onder de ‘i’ in de kassabon aan de rechterzijde, zodra je een reis hebt geselecteerd.
Alle prijzen & boeken