-
Fijn verblijf! 04 augustus 2025
10 Super fijn verblijf gehad, mooie kamers, fijne faciliteiten, goed ontbijt buffet, altijd wel plek bij de zwembaden. Daarnaast heel goede service, erg vriendelijk personeel!
Lees meer
-
Bij aankomst bij het hotel kom je er achter dat als je wil parkeren je 25.- per nacht moet betalen. Je wil volgens het personeel ook niet je auto beneden op het pleintje neer zetten, want er wonen nogal wat foute mensen in Calla Llonga. Dit blijkt reuze mee te vallen, want na de eerste dag, vermoeid van de reis toch gebruik gemaakt te hebben van het valet parking. De rest van de week beneden geparkeerd en er was niks aan de hand. Vervolgens ga je inchecken, dan wordt er gevraagd om een borg van 50.- per nacht. Dit moet ook met een creditcard, en worden kosten die je maakt mee verrekend. Bij ons bleek dat misgegaan te zijn want er waren willekeurige bedragen gereserveerd op onze creditcard terwijl we geen kosten hadden gemaakt. Dit is uiteindelijk opgepakt door de manager (gaan we vanuit) en wachten nog tot het is opgelost. Nou fijn, de je bent ingechecked, maar je kamer is nog niet gereed. Dat is natuurlijk geen probleem om 11:00 s’ochtends want om 15:00 is de gangbare inchecktijd. Omkleden en naar het zwembad, alleen waar omkleden? Je wordt in een gehandicapten wc gedrukt waar je een eeuwigheid moet wachten want er zijn meerdere mensen die wachten op hun kamer. Uiteindelijk heeft mijn zwangere vriendin besloten om zich in een normale wc om te gaan kleden en ik volgde daarna. Op naar het zwembad, 375 euro verder voor een borg en parkeren. Waar je vervolgens wordt geconfronteerd met het feit dat als je bij een van de 2 zwembaden wil liggen, je 70 pp moet betalen voor een bedje. Of je mag naar een van de andere 2 zwembaden waar je geluk moet hebben met een bedje of op een stoel ligt zonder parasol. Wij hadden het geluk dat we geen parasol hadden met 35 graden, en zijn we ergens in de schaduw van een gebouw gaan liggen. Uiteindelijk de rest van de week op het strand gelegen, waar je ook 25 euro per dag betaalde voor een bedje en een parasol. Maar ach, beter als die 70 pp. Dan om 15;30 was de kamer klaar, we zaten op de 8ste verdieping. Er werkte maar 1 van de 2 liften. Die door iedereen gebruikt moest worden, inclusief het personeel met schoonmaak karren etc. En de lift was niet zo royaal dat er nog iemand bij in paste. Nee dan mocht je gerust nog 10/15 minuten wachten tot hij weer eens voorbij kwam. Uiteindelijk begaf deze lift het ook op dag 3, ik vond het prima om even een dagje de trap te nemen. Hier dacht mijn zwangere vriendin anders over, en terecht. Het zou binnen een paar uur opgelost zijn, maar dit werd uiteindelijk opgelost met een kamer op een gunstigere verdieping. Hier stonk de gang naar riool, wat soms doordrong tot op onze kamer. En de lift heeft het nóg 2 dagen niet gedaan. Voor de rest was het ontbijt prima, en personeel behulpzaam. Echter niet wat je verwacht van een hotel waar je toch wel een flink bedrag voor heb betaald. Mij hier niet meer gezien.
Lees meer
-
Prima hotel op een prachtige locatie. Met ruimte voor verbetering. 07 juli 2025
8.0 Prima hotel met wat verbeterpunten. We kwamen vroeg in de ochtend aan en moesten wachten totdat de kamer klaar was. We zouden gebeld worden zodra we in onze kamer konden. Tussen 15-16 maar eens navraag gedaan en bleek de kamer allang klaar te zijn. Maar niet gemeld door de receptie.
We hadden het halfpension geboekt, maa het diner was niet het omschreven buffet, maar een 3-gangen keuzemenu. Een teleurstelling voor mijn dochter. Het blijkt dat het hotel niet is ingericht op kinderen, aangezien het menu geen gangbare gerechten had en er ook weinig mogelijk was om daar vanaf te wijken.
Tenslotte had het hotel een fout gemaakt met de leeftijd van mijn dochter en was van mening dat ik een toeslag moest betalen als volwassene. Zonder enig overleg hebben ze geld van van creditcard afgeboekt. Het heeft veel tijd en moeite gekost om dit weer recht te trekken.
Maar al met al een prima verblijf gehad.
Lees meer
-
Genieten!! 16 juni 2025
10 Alles was super fijn!!
Lees meer
-
Prachtig hotel op top locatie 05 juni 2025
8.0 Hotel is geheel verbouwd en erg netjes. Kamers zijn niet heel groot maar voldoen aan alles wat je nodig hebt om een lekkere vakantie te hebben. Kamers zijn netjes, schoon en worden ook dagelijks verschoond indien je dat wenst. Personeel is erg vriendelijk en werkt hard voor je. Het ontbijt is prima en word continue aangevuld met verse producten. Het betreft een combinatie hotel met het naast gelegen Mondrian hotel. Dat merk je alleen bij het zwembad. Er is een deel “betaalde” luxe bedden met een minimale besteding. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt want de andere bedden zijn gratis en ook gewoon goed. Ook daar word je aan je bed bedient. Er is een gratis handdoeken service bij het zwembad. De restaurants zijn niet goedkoop maar wel erg lekker in het hotel. Zeker voor de lunch aan het zwembad. Cala llonga is niet heel bruisend maar het strand heerlijk en genoeg restaurantjes en winkeltjes in de omgeving. Wel is een auto aan te raden op het eiland. Taxi is relatief duur en auto goedkoop. Parkeren kan aan het hotel, alleen valet parking a 25 eu per nacht. In de omgeving van het hotel is amper tot geen plek verder. Wij zouden dit hotel zeker aanraden. Met jonge kinderen is dit hotel niet geschikt.
Lees meer
-
Hyde Ibiza 02 juni 2025
10 Perfect verblijf!
Hyde Ibiza is echt een aanrader; zeer gunstig gelegen, zeer comfortabel (kamer met bergzicht in het nieuwe gedeelte!), heel schoon, aardig personeel en goede (en gezonde) keuken. Kortom; Hyde Ibiza draagt zeker bij aan een fijne en zorgeloze vakantie!
Lees meer
-
Hyde Hotel Ibiza 29 mei 2025
10 Een geweldig hotel. Als je in de watten gelegd wilt worden moet je hier zijn. Wat een services! Elke dag schone lakens en handdoeken. Handdoeken bij het zwembad. Overal behulpzaam en klantgericht personeel wat maar 1 doel heeft; jou een top verblijf bezorgen 🙏🏻
Goede bedden, top ontbijt, heerlijk eten, genoeg barretjes om jezelf te verwennen.
Een aanrader!
Lees meer
-
Fantastisch hotel 25 mei 2025
10 Mega hotel, vriendelijk personeel, luxe uitstraling van alle luxe voorzien. Kamers werden iedere dag schoongemaakt. Alles aanwezig op de kamer, zelfs opladers te voor telefoon, weegschaal. En mocht je iets vergeten zijn was het via de receptie te verkrijgen. Het zusterhotel Mondriaan was ook beschikbaar voor koffie/drankje of sushi. We gaan zeker terug!
Taxi wordt vanuit hotel geregeld wanneer je deze nodig hebt. Wij hadden een auto gehuurd en er is valid parking beschikbaar bij het hotel, je auto wordt iedere keer keurig gehaald wanneer je wil vertrekken. Alles was top!!!
Lees meer
-
Schoon, netjes en vriendelijk personeel 15 mei 2025
10 genoten
Lees meer
-
Super geregeld mooi Hotel 14 mei 2025
10 Alles tot in de puntjes verzorgd heel vriendelijk personeel uitstekend eten alles ++++
Lees meer
-
Ontvangst bij receptie was niet vriendelijk 03 mei 2025
4.0 Ontvangst van receptie was niet vriendelijk, luisterde niet naar mij en gaf mij geen of geen goede info
Ze had het over dat ik het ontbijt nog moest betalen maar dat bleek een borg van €150,-- te zijn
Dat ik heel veel vindt voor een borg
Luchen kon ik naar de overkant de andere info stond op de televisie maar als je net aankomt en je nog geen WiFi hebt werkt dat natuurlijk niet Waarom kun je ditniet gewoon uitleggen of info meegeven
Met de koffers naar de lift die niet naar boven ging maar naar beneden Met koffers en tassen via de trapnaar boven
Geen sevice om de koffers te brengen naar je kamer
Geen uitleg dat de deuren naar binnen open gaan
Kamers zijn mooi
Maar uitzicht op grindbak en op het andere hotel
Geen uitzicht over de baai
Wc moest je 3x doorspelen
Douche was niet schoon
Water was eerst heel koud en dan heel warm
Geur bij de lift naar het zwembad was niet te harde
2 dagen rook het naar rotte eieren
En daarna was het nog niet fris
Zwembad rand was niet schoon en de vloer zag er niet mooi uit
Wc bij zwembad was veder weg en een deur kon niet op slot
De kamers zijn erg gehorig
Lees meer