JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Muz in Turkije, Turkije | Prijsvrij
  • *
  • *
  • *

Muz

Turkije - Turkse Riviera - Alanya

Foto Muz *** Alanya
7.3
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
17
  • *
  • *
  • *
Muz
  • Direct aan het zand-/kiezelstrand
  • Hamam, sauna en massages
  • Voordelige keuze in Alanya
  • Klein zwembad met terras

Algemeen

Ben je op zoek naar een ontspannen vakantie aan het strand? Dan is het 3-sterrenhotel Kleopatra Muz in Alanya een goede keuze. Het hotel ligt direct aan het strand en beschikt over een klein zwembad. Je kunt relaxen aan de poolbar of winkelen in het centrum.  

Ideale locatie in Alanya: vlakbij strand & centrum

Ligging in Alanya

  • Direct aan het strand
  • Eigen zand-/kiezelstrand
  • 1 km van het centrum 
  • 1,5 km van restaurants & bars
  • 500 meter van het bushalte

Faciliteiten Muz

  • Aantal kamers: 85
  • Zwembad met badhanddoeken
  • Receptie, lobby & zithoek
  • Poolbar
  • Geen liften
  • Zonneterras, ligstoelen & parasols
  • Room- & wasservice
  • Restaurant
  • Parkeerplaats
  • WiFi tegen betaling

Verzorging

Je verblijft op basis van All Inclusive

  • Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm
  • Koffie en cake/gebak (16:00-17:00 uur)
  • Lokale (alcoholische) dranken (10:00-23:00)
  • Drankjes op het strand

Kinderen

  • Speelplaats
  • Babybedjes (vooraf reserveren)
  • Kinderstoelen (vooraf reserveren)

Sport en entertainment

Inbegrepen: Tegen betaling:
  • Tafeltennis
  • Watersporten
  • Darts
 

Kamers

Tweepersoonskamers (2AD): (ca. 15-20 m2) de kamers hebben een balkon of terras en beschikken over airconditioning, een lege minibar, kluisje en een televisie. De badkamer bestaat uit een douche, toilet en een föhn. Sommige kamers hebben een dubbelzijdig zeezicht.  

Lees meer

Reviews

7.3
Prima 100+ beoordelingen
  • Ligging 6
  • Hygiëne 2
  • Kindvriendelijkheid 2.8
  • Faciliteiten 3.8
  • Kamer 3
  • Animatie 2.3
  • Personeel 3.8
  • Eten & Drinken 2
  • Kwaliteit Bedden 4.2
  • Prijs/Kwaliteit 2
  • Smerig, verouderd 26 juli 2022
    3.0

    Alleen de locatie is geweldig met een goede service op het strand met ligbedden en parasols. Verder is alles smerig, verouderd, echt vies eten, ongeïnteresseerd personeel, vieze koffie, all in drankjes alleen frisdrank, bier en wijn. Dus geen lokale alcoholische drankjes, mixjes etc en ook maar tot 22:00 (21:00 Nederlandse tijd) Ook geen gratis wifi, geen animatie. We hadden wel airco en goede bedden op onze kamer. maar verder was het helemaal niks

    Lees meer
  • Goed hotel, direct aan zee met voldoende bedjes 10 oktober 2019
    7.0

    Toen we s nachts 3 uur aankwamen, geen kamer, moesten lopend naar ander hotel, 15 minuten met koffers. Volgende dag wel kamer en die was goed

    Lees meer
  • Afschuwelijk 06 oktober 2019
    2.0

    Zeer slecht hotel, onvriendelijk personeel, hygiëne meer dan slecht, eten afschuwelijk, al met al een soort horror hotel, zouden ze nooit meer mogen verkopen , ons over laten boeken naar ander 3 sterren hotel van zelfde prijs en dat was super

    Lees meer
  • heel slecht 27 september 2019
    1.0

    heel vies het eten was ook slecht en savon,s om half tien donker bar is om tien uur gesloten. al met al een heel slecht hotel

  • alleen maar overboekingen 15 september 2019
    1.0

    we zijn door overboeking van muz terecht gekomen in Doris Aytur City. In 1 woord Bagger

  • Oplichterij, dubbele boekingen en personeel was inhumaan 12 september 2019
    1.0

    We werden welkom geheten, formulieren ingevuld en ondertekend, kopietjes van de paspoorten werden gemaakt. Na de inschrijving kregen wij te horen dat er geen kamer voor ons was en wel even naar een ander hotel gebracht zouden worden.
    Wij kregen de smerigste hotelkamer en de badkamer/ toilet waren besmeurd met ontlasting. We hebben die bewuste nacht geen gebruik gemaakt van de badkamer het was te vies om je daar op te frissen en je behoeftes te doen. De emoties van verdriet en woede is met geen pen te beschrijven. Vreselijk en onbegrijpelijk dat er zo met mensen omgegaan wordt. Een nachtmerrie waar we nog steeds van moeten bijkomen.

    Lees meer
  • Eten slecht telkens het zelfde personeel achter bali lobby niet vriendelijk 08 september 2019
    3.0

    Eerste nacht eerst in ander hotel geslapen bedden in muz slecht geen werkende koelkast reisleiding niet kunnen bereiken hoorden via anderen dat hij niet naar het hotel wil komen zeer slechte begeleiding alles zelf moeten uitzoeken

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
9
  • 20 January 2025
    Alles correct verlopen

    Alles correct verlopen

  • 20 January 2025
    Beste site

    Al enkele vakanties via Prijsvrij geboekt, altijd dik in orde! Beste site om je vakantie te boeken!

  • 19 January 2025
    Heel goede website

    Heel goede website. Gebruiksvriendelijk website. Documenten allemaal goed in orde. En goede prijzen en service

  • 19 January 2025
    Vlotte boeking

    Vlotte boeking, duidelijke info, goede prijs. Niks te klagen 👍

  • 18 January 2025
    Hotel had geen voucher ontvangen en…

    Hotel had geen voucher ontvangen en belde op zaterdag avond 20:00h naar hulplijn Prijsvrij. Vriendelijk geholpen en op Zondag morgen was alles geregeld! Super service! 👍👍👍

  • 16 January 2025
    Makkelijke prijsvriendelijke reserveren

    Makkelijk, echt heel interessante prijzen. Goede communicatie, makkelijk reserveren

  • 14 January 2025
    Alles in orde !!!!

    Alles in orde. Vlotjes

  • 14 January 2025
    Komen afspraken na en je wordt snel…

    Komen afspraken na en je wordt snel geholpen.

  • 14 January 2025
    Goede service tot nu toe

    Goede service tot nu toe . 2 de keer geboekt via PRIJSVRIJ . We kijken er enorm naar uit !

  • 12 January 2025
    Mijn derde reis boek ik terug bij jullie..

    Mijn eerste reis heb ik via jullie geboekt naar Turkije alles was top verlopen. Mijn 2 de reis heb ik ook terug geboekt bij jullie naar Spanje is ook heel goed verlopen enkel wist ik niet goed hoe ik met de transfer moest doen. Na het bellen heeft de medewerker mij goed geholpen met alles. Nu maak ik in juli mijn 3de reis en hoop dat het ook goed zal lukken maar ik weet dat jullie goed jullie best doen.

TrustPilot

2.789 klantbeoordelingen

Muz
7.3
Prima 100+ beoordelingen
p.p. vanaf 291, -
Checken