JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Muz in Alanya, Turkije | Prijsvrij
Foto Muz *** Alanya
7.3
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
Foto Muz *** Alanya
17
Muz
  • Direct aan het zand-/kiezelstrand
  • Hamam, sauna en massages
  • Voordelige keuze in Alanya
  • Klein zwembad met terras

Algemeen

Ben je op zoek naar een ontspannen vakantie aan het strand? Dan is het 3-sterrenhotel Kleopatra Muz in Alanya een goede keuze. Het hotel ligt direct aan het strand en beschikt over een klein zwembad. Je kunt relaxen aan de poolbar of winkelen in het centrum.  

Ideale locatie in Alanya: vlakbij strand & centrum

Ligging in Alanya

  • Direct aan het strand
  • Eigen zand-/kiezelstrand
  • 1 km van het centrum 
  • 1,5 km van restaurants & bars
  • 500 meter van het bushalte

Faciliteiten Muz

  • Aantal kamers: 85
  • Zwembad met badhanddoeken
  • Receptie, lobby & zithoek
  • Poolbar
  • Geen liften
  • Zonneterras, ligstoelen & parasols
  • Room- & wasservice
  • Restaurant
  • Parkeerplaats
  • WiFi tegen betaling

Verzorging

Je verblijft op basis van All Inclusive

  • Alle maaltijden worden geserveerd in buffetvorm
  • Koffie en cake/gebak (16:00-17:00 uur)
  • Lokale (alcoholische) dranken (10:00-23:00)
  • Drankjes op het strand

Kinderen

  • Speelplaats
  • Babybedjes (vooraf reserveren)
  • Kinderstoelen (vooraf reserveren)

Sport en entertainment

Inbegrepen: Tegen betaling:
  • Tafeltennis
  • Watersporten
  • Darts
 

Kamers

Tweepersoonskamers (2AD): (ca. 15-20 m2) de kamers hebben een balkon of terras en beschikken over airconditioning, een lege minibar, kluisje en een televisie. De badkamer bestaat uit een douche, toilet en een föhn. Sommige kamers hebben een dubbelzijdig zeezicht.  

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.3
Prima 100+ beoordelingen
  • Ligging 5.4
  • Hygiëne 2.1
  • Kindvriendelijkheid 2.8
  • Faciliteiten 3.7
  • Kamer 3
  • Animatie 2.4
  • Personeel 3.8
  • Eten & Drinken 2.1
  • Kwaliteit Bedden 3.7
  • Prijs/Kwaliteit 1.8
  • Smerig, verouderd 26 juli 2022
    3.0

    Alleen de locatie is geweldig met een goede service op het strand met ligbedden en parasols. Verder is alles smerig, verouderd, echt vies eten, ongeïnteresseerd personeel, vieze koffie, all in drankjes alleen frisdrank, bier en wijn. Dus geen lokale alcoholische drankjes, mixjes etc en ook maar tot 22:00 (21:00 Nederlandse tijd) Ook geen gratis wifi, geen animatie. We hadden wel airco en goede bedden op onze kamer. maar verder was het helemaal niks

    Lees meer
  • Goed hotel, direct aan zee met voldoende bedjes 10 oktober 2019
    7.0

    Toen we s nachts 3 uur aankwamen, geen kamer, moesten lopend naar ander hotel, 15 minuten met koffers. Volgende dag wel kamer en die was goed

    Lees meer
  • Afschuwelijk 06 oktober 2019
    2.0

    Zeer slecht hotel, onvriendelijk personeel, hygiëne meer dan slecht, eten afschuwelijk, al met al een soort horror hotel, zouden ze nooit meer mogen verkopen , ons over laten boeken naar ander 3 sterren hotel van zelfde prijs en dat was super

    Lees meer
  • heel slecht 27 september 2019
    1.0

    heel vies het eten was ook slecht en savon,s om half tien donker bar is om tien uur gesloten. al met al een heel slecht hotel

  • alleen maar overboekingen 15 september 2019
    1.0

    we zijn door overboeking van muz terecht gekomen in Doris Aytur City. In 1 woord Bagger

    Lees meer
  • Oplichterij, dubbele boekingen en personeel was inhumaan 12 september 2019
    1.0

    We werden welkom geheten, formulieren ingevuld en ondertekend, kopietjes van de paspoorten werden gemaakt. Na de inschrijving kregen wij te horen dat er geen kamer voor ons was en wel even naar een ander hotel gebracht zouden worden.
    Wij kregen de smerigste hotelkamer en de badkamer/ toilet waren besmeurd met ontlasting. We hebben die bewuste nacht geen gebruik gemaakt van de badkamer het was te vies om je daar op te frissen en je behoeftes te doen. De emoties van verdriet en woede is met geen pen te beschrijven. Vreselijk en onbegrijpelijk dat er zo met mensen omgegaan wordt. Een nachtmerrie waar we nog steeds van moeten bijkomen.

    Lees meer
  • Eten slecht telkens het zelfde personeel achter bali lobby niet vriendelijk 08 september 2019
    3.0

    Eerste nacht eerst in ander hotel geslapen bedden in muz slecht geen werkende koelkast reisleiding niet kunnen bereiken hoorden via anderen dat hij niet naar het hotel wil komen zeer slechte begeleiding alles zelf moeten uitzoeken

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.6
  • 25 August 2025
    Topsite!

    Gemakkelijke website, goede deals, toffe omschrijvingen van hotels, veel reviews beschikbaar en prijs/kwaliteit!

  • 25 August 2025
    Makelijk te boeken

    Makelijk te boeken. Duidelijke prijzen

  • 24 August 2025
    Fijne en gemakkelijke website

    Fijne en gemakkelijke website. Je kunt makkelijk zien op welke dagen de goedkoopste reissom valt. Ook duidelijk welke kosten uiteindelijk zijn inbegrepen en welke soort bagage etc.

  • 22 August 2025
    Tevreden

    Goed gelukt om te boeken. Prijs is goed.Tevreden klant.

  • 22 August 2025
    We krijgen snel antwoord wanneer we een…

    We krijgen snel antwoord wanneer we een mailtje stuurde voor een babybedje. Dus service kan ik het zeker aanraden.

  • 21 August 2025
    Last-minute reis geboekt

    Last-minute reis geboekt. Alle nodige papierwerk vlot gekregen en registraties voor vluchten gingen soepel. De chatbot / live support is ook top. Zeker een aanrader om een reis te boeken via hun.

  • 21 August 2025
    Goede site!

    Eenvoudige, overzichtelijke en goedkope service. Alles was perfect in orde; zowel de deal (prijs-kwaliteitsverhouding) als de service en de informatie die we kregen.

  • 18 August 2025
    Prima service door Prijsvrij!

    1e maal geboekt via Prijsvrij en op vakantie gegaan. Alle informatie was heel duidelijk en volledig. We hebben ons geen zorgen hoeven te maken, Prijsvrij had alles prima geregeld!

  • 18 August 2025
    J’ai réservé déjà à plusieurs reprises…

    J’ai réservé déjà à plusieurs reprises des voyages via Prijsvrij et je suis vraiment ravie. Qualité, prix et choix, tout est au rendez-vous. Pour moi, c’est le meilleur site de réservation avec forfait. Les hôtels et les vols sont imbattables, je recommande vivement !

  • 17 August 2025
    Makkelijke en duidelijke website .

    Makkelijke en duidelijke website .

TrustPilot

3.030 klantbeoordelingen

Muz
7.3
Prima 100+ beoordelingen
p.p. vanaf 322, -
Checken