JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Miracle Resort in Lara, Turkije | Prijsvrij

Miracle Resort

Turkije - Turkse Riviera - Lara

Foto Miracle Resort ***** Lara
8.7
Foto Miracle Resort ***** Lara
Foto Miracle Resort ***** Lara
Foto Miracle Resort ***** Lara
25+
Miracle Resort
  • Glijplezier van de waterglijbanen
  • Theater, discotheek & winkeltjes
  • Vele sport- & wellnessfaciliteiten
  • Kindvriendelijk resort aan strand

Algemeen

Het kindvriendelijke en bovenal luxueuze Miracle Resort in Lara is perfect voor wie optimaal wil ontspannen met alle benodigde faciliteiten binnen handbereik. Een uitstekende service en uitgebreide all inclusive formule zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt tijdens je vakantie. Daarnaast heeft het Miracle Lara een fijn zwembadcomplex en vele sport- en wellnessfaciliteiten. Bovendien ligt het strand voor de deur en met de leuke kinderfaciliteiten zal ook de kleine vakantieganger zich helemaal vermaken tijdens jullie verblijf. Dus wat wil je nog meer? Geniet hier van een heerlijke zonvakantie Turkije!

Absoluut tophotel in Lara met vele faciliteiten voor jong en oud!

Ligging in Lara

Het Miracle Resort is gelegen aan het eigen kiezel-/zandstrand van Lara. Dit strand heeft de Blauwe Vlag wat betekent dat het er schoon is. Er zijn winkels in de directe omgeving te vinden en openbaar vervoer en taxi's zijn voor het resort beschikbaar. De stad Antalya is gelegen op ongeveer 15 kilometer afstand.

Faciliteiten Miracle Resort

Het Miracle Resort Lara beschikt over 9 verdiepingen met in totaal 692 kamers. Bij aankomst is er een ontvangsthal met receptie, kan je vervolgens de lobbybar met zitjes opzoeken en gratis gebruik maken van de WiFi in alle openbare ruimtes.

Dit 5-sterren resort beschikt over een buffetrestaurant met terras en 4 à-la-carterestaurants met o.a. de Italiaanse en Mexicaanse keuken waar je kunt genieten van je maaltijd. Ook zorgen de verschillende bars er voor dat het je aan niets ontbreekt en staat er altijd een verfrissend drankje voor je klaar.

Het buitencomplex van Miracle Resort Turkije beschikt over vele zwembaden met waterglijbanen. Een van de zwembaden heeft 3 grote glijbanen. Rondom de zwembaden vind je nog een pool-/snackbar en zonneterrassen met ligbedden en parasols. Hier kun je optimaal tot rust komen en genieten van de zon tijdens je vakantie in Turkije.

Verzorging

Een verblijf in het 5 sterren Miracle Resort is mogelijk op basis van (ultra) all inclusive. Alle maaltijden worden in buffetvorm geserveerd.

  • Langslapersonbijt van 10:00 tot 11:00 uur
  • Koffie met taart/gebak in de middag
  • Snacks overdag
  • Ijs
  • Middernachtsnack
  • 24 uur per dag drankjes (geselecteerde lokale alcoholvrije dranken)
  • Geselecteerde lokale alcoholische dranken van 08:00 tot 02:00 uur
  • Drankjes op het strand, drankjes in de discotheek

Kinderen

Voor de kinderen is er bij het Miracle Resort een kinderbad met diverse leuke waterglijbanen en diverse waterspeeltoestellen. Daarnaast is er voor iedere leeftijdsgroep animatie. Er is een miniclub voor kinderen van 4 tot 8 jaar, een juniorclub voor kinderen van 9-11 jaar en in het hoogseizoen is er een teen club voor kinderen van 12 tot 16 jaar. Ook vind je bij het Miracle Resort een speeltuin en speelkamer. Tot slot is er tegen betaling een babysitservice.

Wellness

Het 5-sterren Miracle resort in Lara beschikt over een spa- en beautycentrum met een binnenzwembad, sauna, Turks stoombad en tegen betaling massages, schoonheidsbehandelingen en een kapper.

Sport en entertainment

Het Miracle Resort Lara beschikt over vele sport en entertainment faciliteiten. Denk aan een fitnessruimte, aerobics en watergymnastiek. Ook zijn er verschillende balsporten zoals (tafel)tennis, basketbal, beachvolleybal en jeu de boules. Vervolgens kun je je vermaken met boogschieten of een potje darten. Doe mee aan de sportwedstrijden voor een actieve dag!

Daarnaast zorgen waterpolo, (mini)voetbal, minigolf en de openlucht discotheek voor genoeg vermaak tijdens je vakantie in Turkije. Het animatieprogramma maakt je vakantie compleet. Geniet van de shows in het amfitheater, de Turkse avonden of doe een dansje in de open lucht discotheek (seizoensgebonden). Sommige faciliteiten en activiteiten zijn tegen betaling.

Accommodaties Miracle Resort

2-persoonskamers: (ca.28 - 34 m²) beschikken over een tweepersoonsbed, een balkon met landzicht, een douche, föhn, airconditioning, een minibar met bier, frisdrank, snacks en water (1 keer dagelijks aangevuld), een telefoon, gratis WiFi en een kluisje (DZL). Geschikt voor maximaal 3 personen (extra bed). Ook voor alleengebruik (D1L). Andere boekbare opties: zijdelings zeezicht (DZK), ook voor gebruik door één persoon (D1K) of als Low Cost (DZT), ook voor gebruik door één persoon (D1T).

Familiekamers: (2 slaapkamers) (ca. 56 - 68 m²) zijn voorzien van dezelfde faciliteiten als de tweepersoonskamers maar dan ruimer dankzij de 2 slaapkamers en 2 douches. (F2). Maximaal 4 volwassenen en 2 kinderen.

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • 692 kamers
  • Lobby
  • Receptie
  • WiFi
  • Restaurants
  • Bars
  • Winkels
  • Tuinen
  • Zwembaden
  • Waterglijbanen

Voor de kinderen

  • Miniclub (4-8 jaar)
  • Maxiclub (9-12 jaar)
  • Kinderbaden
  • Waterglijbanen
  • Watertoestellen
  • Speelautomaten (€)
  • Babybedjes
  • Kinderstoelen
  • Babysitservice (€)

Sport en entertainment

  • Fitness (o.a. aerobics)
  • Fitnessruimte
  • Darts
  • Tafeltennis
  • Tennis
  • Boccia
  • Balsporten (o.a. beachvolley)
  • Boogschieten
  • Shows en livemuziek

Wellness

  • Stoombad
  • Binnenzwembad
  • Hamam
  • Aromasauna
  • Kapper (€)
  • Massages (€)
  • Schoonheidsbehandelingen (€)

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

8.7
Uitstekend 500+ beoordelingen
  • Ligging 9
  • Hygiëne 8.9
  • Kindvriendelijkheid 8.6
  • Faciliteiten 8.8
  • Kamer 8.9
  • Animatie 7.9
  • Personeel 8.7
  • Eten & Drinken 8.8
  • Kwaliteit Bedden 8.3
  • Prijs/Kwaliteit 8.4
  • Tot jezelf in een oase. 13 september 2025
    10

    Het is een prachtig mooi hotel. Met een luxe uitstraling wat je terugvind in het restaurant. Het eten is hier heerlijk, mooi opgemaakt. In tegenstelling tot andere hotels wordt het eten voor je opgeschept zodat je geen overvolle tafels ziet waarvan de helft in de prullenbak beland. Het strand is prachtig, afgemaakt met parasollen, ligbedden en schaduwdoeken. De zwembad is heerlijk groot en schoon. Het personeel bedient je tijdens het zonnebaden op skates. Het animatie is niet opdringerig om je mee te laten doen met spelletjes. Kortom, een ware vakantie waar je echt tot jezelf kunt komen in een oase van rust.

    Lees meer
  • 27 augustus 2025
    10

    De

  • Echt waardeloos – weggegooid geld! 21 augustus 2025
    2.0

    Dit hotel is een complete flop. Vanaf het begin al slecht. Het personeel doet gewoon niks voor je. Niet vriendelijk, niet behulpzaam, en als je geen fooi geeft, doen ze helemaal niks. Echt belachelijk voor een hotel dat zichzelf luxe noemt. Het zwembad? Drama. Wil je een ligbed? Vergeet het maar. Mensen leggen om 5 uur ’s ochtends al handdoeken neer. Het mag pas om 8 uur, maar niemand zegt er iets van. Het personeel kijkt gewoon weg. Dus óf je staat midden in de nacht op, óf je hebt geen plek. Hoezo vakantie? Dit is stress. De kamers? Slecht schoongemaakt. Bedden zijn klein en totaal niet comfortabel. Douchen is ook een ramp: problemen met de afvoer van de douch en de temperatuur wisselt steeds. Meerdere keren geklaagd, maar ze doen er helemaal niks mee. Echt waardeloos. In de lobby drinken bestellen? Ze beloven dat het gebracht wordt, maar het duurt zó lang. Als je niet zelf iets zegt, kun je letterlijk uren wachten. Soms komt het helemaal niet. Hoezo service?! Het hotel is veel te druk, overvol, totaal geen organisatie, en veel te weinig personeel. Niemand houdt ergens toezicht op. Je voelt je gewoon niet welkom. Voor dit geld had ik echt iets beters verwacht. Dit hotel is elke euro NIET waard. Kortom: slecht hotel, slechte kamers, slecht personeel, slechte organisatie, eten was ook slecht elke dag zelfde soort eten, overboekt, en totaal geen service. Nooit meer. Echt zonde van je geld! Laat je niet verleiden door de foto’s van de hotel, beschrijvingen en door de reisbureau. Je moet het zelf gezien hebben en meegemaakt hebben. Ik heb het meegemaakt deze hotel het was me slechtste ervaring tot nu toe in mijn leven.

    Lees meer
  • Prima vakantie voor een week 05 augustus 2025
    8.0

    Als je voor je rust wilt komen is dit niet het juiste hotel.. het zwembad bij de glijbanen en kinder glijbanen was ontzettend druk, er is geen bedje te krijgen en alles is hutje mutje op elkaar. Mensen die al de avond er voor of heel vroeg hun plekje claimen. Bij het nieuwe gedeelte van het hotel gingen wij vaak naar toe omdat het daar vele malen rustiger is en voldoende plek voor een bedje, dat het stukje over de zwembaden. Bij het strand is er voldoende plek om lekker te kunnen genieten. De kamers zijn top en goed verzorgd en lekker schoon en het eten was lekker gevarieerd alleen een min punt in de periode dat wij er zaten is dat het heel erg druk is tijdens de tijden dat je kan eten. In de avond uren is er genoeg te doen voor zowel jong als oud.

    Lees meer
  • Waar voor je geld 31 juli 2025
    10

    Perfect hotel heel mooi. Eten was heel veel heel lekker en iedere dag weer andere variatie. Alles heel mooi schoon Lief personeel overal. Mooie zwembaden fijne kamers Heel veel shows, live muziek en overdag van alles te doen Wij zijn 9 dagen geweest hebben de helft nog niet gezien of gegeten haha

    Lees meer
  • Matig 18 juli 2025
    6.0

    Alles zou all in zijn uit eindelijk was dit niet het geval en het eten was iedereen dag het zelfde

  • Ontevreden! 12 juli 2025
    6.0

    D-reizen heeft ons een "Ultra All Inclusive" arrangement geboden , terwijl het hotel alleen "All Inclusive" aanbiedt en hiervoor €360 extra heeft gerekend: --- Hierbij mijn Klacht over misleidende informatie en bijkomende kosten bij geboekte vakantie.. Bij het boeken moesten wij kiezen tussen all inclusive of ultra all inclusive (tegen een extra toeslag van €360).Op basis daarvan heb ik deze vakantie gekozen en de bijbehorende toeslag van €360 betaald. Bij aankomst bleek echter dat het hotel slechts een *All Inclusive* formule aanbiedt, zonder extra luxe, diensten of faciliteiten die het predicaat *Ultra* zouden rechtvaardigen. Na navraag bij het hotel werd bevestigd dat zij nooit een Ultra All Inclusive programma voeren en dat dit ook niet beschikbaar was tijdens mijn verblijf. Naast deze misleidende informatie heb ik ook hinder ondervonden van: - Beperkte bereikbaarheid van de klantenservice voorafgaand aan mijn reis. - Onvolledige reisdocumenten: er ontbraken bevestigingen van vluchten met PNR codes waardoor we niet van tevoren konden inchecken - Slechte afstemming tussen geboekte diensten en daadwerkelijke uitvoering ter plaatse. Gezien het feit dat ik €360 heb betaald voor een service die niet geleverd kon worden, verzoek ik u dringend om teruggave van dit bedrag. Daarnaast vraag ik u uw informatie op de website te corrigeren, zodat toekomstige reizigers niet voor dezelfde onaangename verrassing komen te staan. Graag ontvang ik binnen 14 dagen een passende reactie en oplossing. Bij uitblijven daarvan zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te nemen via de Geschillencommissie of Consuwijzer.

    Lees meer
  • Fijne vakantie gehad met rare nasmaak 12 juli 2025
    8.0

    Schone, luxe hotel, mooie kamers met alles wat je nodig hebt. De zwembaden zijn echt top, de keuze is reuze! Het buffet was fantastisch, erg vers eten! Strand was ook heel fijn. De ligbedden moet je dus echt nacht vantevoren gaan reserveren anders heb je geen plek. Speeltuin voor de kids buiten ook heel fijn, alleen binnen erg klein. Alle kids activiteiten (t-shirt verven; koekjes bakken) zijn tegen betaling en variëren tussen 15-25€ per kind , dus dat komt wel echt als kosten erbij. Als je a la carte wilt eten moet je ook extra toeslag betalen van €20 p.p . Game Center (attracties) moet je extra toeslag per attractie betalen of een dag prijs €200 per dag. Het is echt alleen te masaal waardoor het niet echt “persoonlijk” en intiem is. Het personeel is niet vriendelijk en niet echt geïnteresseerd of behulpzaam. Er komt geen lach vanaf. Disco was al jaren niet meer in gebruik, de stof lag erop, dat is minder. Kinder disco was erg chaotisch. Bij de boeking moesten wij kiezen tussen all inclusive of ultra all inclusive, wij hebben €360 extra betaald voor de ultra omdat we zorgeloos en niet voor verassingen wilden komen te staan. Bij aankomst van het hotel zei het hotel dat zij alleen all inclusive hebben en dat het ons probleem was dat wij extra voor ultra hebben betaald, dat had de reisorganisatie (D-reizen) gelogen, we kregen er niks extra’s voor of heeft geen voordelen. Het was hun probleem niet, zeiden ze. Dus €360 voor niks betaald.

    Lees meer
  • Premium prijs, maar ervaring voelt goedkoop aan 10 juli 2025
    2.0

    Wij verbleven in juli 2025 met ons gezin van 5 in het nieuwe gedeelte van het hotel. De kamer was modern en netjes, maar dat was zowat het enige "premium" aan ons verblijf. Alles ernaast viel helaas zwaar tegen. Schoonmaak liet te wensen over (na 3 dagen nog steeds zand en stof onder de kasten), we kregen telkens slechts 4 handdoeken voor 5 personen, en beloofde items zoals badjassen ontbraken. De amenities waren rommelig (bijv. 5 nagelvijlen maar geen oorstaafjes). Wat ons ook enorm stoorde: via Belgische en Nederlandse touroperators lijken vooral de duurdere kamers en suites aangeboden te worden. Je betaalt dus veel meer dan andere gasten die in het oudere, goedkopere deel van het hotel verblijven — maar je krijgt geen enkel extra voordeel. Alles (restaurant, bar, zwembad...) is gemeenschappelijk. Het management lijkt niet te beseffen dat wie meer betaalt ook iets meer comfort verwacht. Over het eten: we begrijpen niet waarom het à-la-carte-restaurant betalend is. Voor een hotel in deze prijsklasse zou minstens één keer gratis eten in een rustiger setting normaal moeten zijn. Elke dag moesten we eten in het hoofdrestaurant, dat overvol, rumoerig en ongezellig is. Buiten eten kan eigenlijk niet: het ‘buiten’-gedeelte is gewoon een overdekt terras met open ramen. Op drukke momenten wordt het niet-rokersdeel zelfs gesloten en moet je tussen rokers zitten. Er is ook geen enkele dresscode: ‘s avonds zie je mensen gewoon binnenkomen in zwembroek en slippers, ook in de lobbybar waar gasten in badpak drankjes halen. Dit creëert een sfeer die absoluut niet overeenkomt met wat je zou verwachten van een hotel dat zich als luxueus presenteert. De gasten doen maar wat, en het voelt daardoor gewoon goedkoop aan. Ook qua drank is het teleurstellend: er zijn geen menukaarten zichtbaar, personeel weet vaak niet wat inbegrepen is, en in het betalende à-la-carte-restaurant kon je enkel bier of gin-tonic krijgen — andere dranken moest de barman elders gaan halen. Zelfs een klein gebaar lukt niet zonder bijbetaling: het was de verjaardag van onze dochter. Er werd ons een klein taartje beloofd, maar toen we vroegen of er een vuurwerkje of kaarsje bij mocht, zei de manager dat dit €10 extra zou kosten. Als je meer dan €600 per dag betaalt, dan verwacht je toch dat zo'n detail wél met de glimlach wordt geregeld — niet dat er geld gevraagd wordt voor een kaarsje. Het lunapark is ronduit schandalig duur: €15 voor 3 minuten met een elektrisch autootje. Alles voelt als bijbetalen, overal staan wachtrijen, en bediening is er nauwelijks. Op de dag van vertrek (we vertrokken om 3u ‘s nachts) vroegen we naar een eenvoudig lunchpakket voor onderweg. Antwoord: “Dat kan niet, u kunt wel naar het nachtrestaurant.” Daar kun je à-la-carte bestellen, maar dus géén ontbijt. Terwijl een croissant op de luchthaven €6 kost. In een zogezegd vijfsterrenhotel zou je toch verwachten dat er iets voorzien is voor vroege vertrekkers, zelfs al is het maar een stuk brood of fruit. Algemene sfeer: het voelt aan als Disneyland zonder magie — overvol, lawaaierig, geen structuur, en je moet als gast alles zelf regelen. De ligbedden staan letterlijk tegen elkaar geplakt. Personeel is vaak jong, onervaren en niet opgeleid in klantgerichtheid. We werden meermaals behandeld alsof we overdreven of logen. Zelfs eenvoudige vragen werden afgewimpeld.

    Lees meer
  • 01 juli 2025
    10

    Geen toelichting bij de review gegeven

  • Top top top! 30 juni 2025
    10

    In 1 woord het was Top! Alles goed geregeld en heerlijk ontspannen vakantie gehad!

  • Voor herhaling! 10 juni 2025
    10

    Heerlijke vakantie gehad. Goed hotel maar in de eetzaal veel te druk/rumoerig! Wat betreft de eetzaal: Personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Zij maken super lange dagen zijn vriendelijk, behulpzaam en dan zijn er nog mensen die menen dat ze als een Koning behandeld moeten worden,.. schandalig! Gedraag je en behandel het personeel zoals je zelf behandeld wilt worden,..vergeet niet dat je daar te GAST bent!!

    Lees meer
  • Fam Boes 30 mei 2025
    8.0

    Heerlijk hotel goed gastvrij veel ruimte bij zwembad. Alleen de muziek staat echter heel luid dat had wel wat minder gemogen gaat tot laat door. Voor de rest een top resort.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.6
  • 25 September 2025
    Alles is zeer vlot en vlot geregeld

    Alles is zeer vlot en vlot geregeld

  • 23 September 2025
    Tevreden

    Zeer last minute (2 dagen op voorhand) besloten een reisje naar de zon te boeken en na wat opzoeken vond ik bij prijsvrij de goedkoopste vakantie voor mij. Alle nodige papieren werden snel en duidelijk via email verzonden. Alles prima in orde.

  • 23 September 2025
    We zijn heel tevreden van prijsvrij

    We zijn heel tevreden van prijsvrij ! Alles verloopt altijd prima ! Top bedrijf

  • 23 September 2025
    Alles correct en op tijd verlopen.

    Alles correct en op tijd verlopen.

  • 21 September 2025
    Prijsvrij is gebruiksvriendelijk zowel…

    Prijsvrij is gebruiksvriendelijk zowel voor oude als jonge mensen. De prijzen en kwaliteit zijn fantastisch. Veel keuze met alles erop en eraan. Tis fijn om op reis te gaan met prijsvrij. Bedankt hiervoor.

  • 21 September 2025
    Correcte afhandeling

    Contact opgenomen met de klantenservice rond de parking nabij de luchthaven. Op een correcte en vlugge manier werd het euvel opgelost. Héél blij hiermee want had een beetje stress het lang zou duren eer ik geholpen zou worden maar niets was minder waar. TOP

  • 19 September 2025
    Mooie deals

    Mooie deals. Goed en overzichtelijk geregeld

  • 19 September 2025
    We zijn al 2maal met prijsvrij op…

    We zijn al 2maal met prijsvrij op vakantie geweest en nu nog 1 in november en 1 in april 2026 Altijd alles tiptop in orde Super gewoon Super

  • 19 September 2025
    Wij boeken altijd via Prijsvrij.be

    Wij boeken altijd via Prijsvrij.be en hebben hele goede ervaringen. Soms voor 4 personen en soms voor 3 personen. Vragen worden snel beantwoord. Prijs/kwaliteit vind je nergens beter. We vertrekken binnenkort terug met jullie. Dank je we!

  • 18 September 2025
    reeds 3e boeking en reis met prijsvrij

    reeds 3e boeking en reis met prijsvrij. Steeds perfecte organisatie en transporten

TrustPilot

3.078 klantbeoordelingen

Miracle Resort
8.7
Uitstekend 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 395, -
Checken