Veelgestelde vragen - In geval van nood

Waar kan ik terecht wanneer ik hulp nodig heb op vakantie of als ik schade wil melden?

Mocht je hulp nodig hebben tijdens je vakantie dan kan je uiteraard de reisleiding vragen om hulp indien aanwezig. Heb je schade geleden tijdens je vakantie en wil je deze melden? Dan kunt u 24 uur per dag contact opnemen met de bijstandscentrale van Allianz Global Assistance via +32 (0)2 290 61 00, als je via Prijsvrij.be een reis- en/of annuleringsverzekering hebt afgesloten. Heb je je reis- en/of annuleringsverzekering elders ondergebracht? Neem dan telefonisch contact op met je eigen verzekeringsmaatschappij.

Ik heb problemen met mijn huurauto, bij wie kan ik terecht?

Heeft u dringend hulp nodig tijdens uw vakantie, ten tijde van het ophaalmoment of indien uw vlucht vertraging heeft opgelopen, dan kunt u contact opnemen met het Service Center van Sunny Cars. U vindt het telefoonnummer voor noodgevallen op uw autohuur voucher: +31 (0) 23 5 699 690. Dit telefoonnummer is 24/7 te bereiken. Voor problemen met uw huurauto tijdens uw vakantie dient u direct contact op te nemen met de lokale autoverhuurmaatschappij. Dit telefoonnummer ontvangt u ter plaatse bij het ophalen van de huurauto.