Na ontvangst en verwerking van de (aan)betaling krijg je hiervan een bevestiging per e-mail. Dit geldt ook voor restantbetalingen voldaan via Mijn Prijsvrij. Het is goed om te weten dat het tot circa 7 werkdagen kan duren voordat de betaling staat verwerkt op je dossier. Betalingen via PayPal of met creditcard hebben standaard een verwerkingstijd tot 10 werkdagen.

Ik krijg een betaalherinnering maar ik heb al betaald 

Krijg je een herinnering dat er nog een betaling openstaat en heb je net betaald? Dan kan het zijn dat dit elkaar gekruist heeft. Houd Mijn Prijsvrij in de gaten, binnen enkele werkdagen wordt jouw betaling verwerkt op het dossier. Zodra de betaling is verwerkt, zie je dit ook terug in Mijn Prijsvrij. 

Staat de betaling na een week nog steeds open? Dan raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. Voeg een foto of screenshot van je betaling toe waarop duidelijk zichtbaar zijn:  

  • Jouw IBAN-nummer 
  • Ons IBAN-nummer 
  • Het betaalde bedrag 
  • De betaalomschrijving 

Aanbetaling niet goed doorgelopen 

Heb je zojuist een reis geboekt maar is er geen bedrag afgeschreven? Dan is de boeking helaas niet gelukt. Als er geen betaling is doorgekomen is je boeking niet verwerkt, ondanks een ontvangen reserveringsnummer. Wanneer de betaling niet is afgeschreven raden we je aan de boeking opnieuw te maken.