JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Perla in Goudstrand Golden Sands, Bulgarije | Prijsvrij
Perla
  • Rustig en groen gelegen
  • Elke dag een frisse hotelkamer
  • Neem een duik in het buitenbad
  • In de buurt van het centrum

Hier vindt u een goed beheerd vakantiehotel met een vriendelijke sfeer in een groene omgeving. Begin vandaag nog met uw ontdekkingstocht: Er zijn bars, cafés en discotheken in de omgeving!

Ligging

Gelegen in de bovenste zone van het gouden strand. Het centrum en het zandstrand zijn via trappen en parkeerpaden op ca. 500 m verwijderd.

Faciliteiten

Een zwembad, een zonneterras, ligstoelen en parasols (met kussens beschikbaar tegen betaling, en voor AI-klanten inbegrepen). Hotellobby, receptie, wifi in de lobby, lobbybar, hoofdrestaurant met terras. Landcategorie: 3 sterren, 232 kamers, 8 verdiepingen, 2 liften.

Verblijfstype

• Tweepersoonskamer (DZ, ca. 14 m²), airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. Douche, toilet, haardroger. Balkon. Max. 2V+1K, te boeken voor alleengebruik (EZ) • Superior-kamer (DSP, ca. 22 m²), airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. kleine badkamer, toilet. Balkon. Max. 3V • Studio's (SA, ca. 38 m²), extra slaapbank en slaapbank, airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. kleine badkamer, toilet. Balkon. Max. 3V+2K

Eten & Drinken

• all inclusive: Ontbijtbuffet, 's middags en 's avonds koud/warm buffet (voor/na het seizoen: Menu selectie) • Snacks van 16:00-17:00 uur • Nationale alcoholische en alcoholvrije dranken van 11:00-23:00 uur • Halfpension: Ontbijtbuffet, warm/koud buffet 's avonds (voor/na het seizoen: Menu selectie)

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

6.9
Beoordeling 50+ beoordelingen
  • Ligging 7.5
  • Hygiëne 5.5
  • Kindvriendelijkheid 6.5
  • Faciliteiten 6.5
  • Kamer 6.5
  • Animatie 3
  • Personeel 6
  • Eten & Drinken 5.5
  • Kwaliteit Bedden 5
  • Prijs/Kwaliteit 7
  • voor de prijs die betaald is alles gewoon weg top 02 juni 2019
    8.0

    Vriendelijk en nwt personeel. Alles prima bevallen

    Lees meer
  • 19 augustus 2018
    5.0

    Bij aankomst op het vliegveld, werd ons door de reisgids altours verteld dat Perla vol zit en dat wij naar een ander hotel verhuist worden "Double tree, hilton" Hierop konden wij niks op inbrengen. Er is al voor ons beslist. Double Tree hotel zag redelijk goed uit, groot, ruim en in eerste opzicht netjes. Sprake van een Hilton hotel, was er geheel niet. Wij hadden all inclusief geboekt incl vlucht. Eenmaal aangekomen in dit hotel om 10 uur na een 12 urige reis, bleek dat onze kamers niet gered zijn, ondanks dat wij verwacht waren. Ze wezen ons om te wachten tot 14 uur.
    Hierover praten, had geen zin, met de manager geheel niet. Het leek of je met een muur praat, en geen glimpje begrip.
    14 u was eindelijk daar, bij het opvragen van onze kamers, bleek dat ze maar 1 kamer klaar hebben, voor de andere moeten rond 16 u terug komen. Wij waren met 2 volw. en onze 2 kinderen van 9 en 12 jaar. We hadden gelukkig een kamer, en de jongens wilden graag naar het zwembad, zo geen probleem om te wachten voor de 2e kamer.
    Om 16 uur meldde ik me aan de balie voor de sleutel van de 2e kamer. Men gaf mij een sleutel voor een kamer op de 6e etage en wij ouders, zaten op de 2e etage. Dat dit niet kan begrepen ze niet en de manager geheel niet. Wij hadden 2 kamers geboekt bij perla naast elkaar. Dit was een hele strijd, uiteindelijk na bemoeienis van de reisleider konden de jongens de volgende dag verhuisd worden naar de 2e etage. Die avond hebben wij ons opgesplitst om het op te vangen. Daarna is het nog niet klaar, voor schone doeken bed verschoning kamer reiniging etc. werd altijd vergeten, hier bijna dagelijks over gebeld. Receptie noteerd het volgens hun zeggen, maar het bleef aanhouden tot onze laatste dag 15e.
    Wij hadden revieuws gelezen die negatief zijn, maar twijfelden hieraan. Helaas alles wat wij gelezen hebben klopte,; het eten was altijd het zelfde, koud, vaak ook niet goed omdat het eten wat overbleef bewaard werd en weer aangeboden in bufetvorm.
    Het eten was smaakloos, wij zijn zo vaak ziek geworden. Een keer een bak vol beschimelde pruimen gevonden in het restaurant en een bak gesneden fruit wat de hele middag bij het zwembad heeft gestaan als snack etc. Er wordt geen rekening gehouden met veganisten of andere religies.
    Hierover klagen heeft geen zin, de manager houd alles tegen.
    De mensen die daar werken, kijken altijd nors en begroeten kennen ze niet. Als je ze groet, groeten ze niet terug.
    De Bulgaren over het algemeen zijn geen vriendelijke mensen, en hebben geen manieren van omgang met anderen. Zijn vrij op zich zelf.
    De stranden zijn niet allemaal goed, vele ruiken naar riool zoals de nevada beach. Personeel aldaar zeer onvriendelijk. Bus en apotheek personeel idem. Dit verpest toch je vakantie sfeer. Landschap van bulgerije is ook vrij eentonig, veel groene woekering en slecht onderhouden.
    Al en al geen vakantie land voor ons, ook niet te adviseren voor anderen. Vooral niet all inclusief, buiten het hotel kan je veel beter eten voor weinig.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.6
  • 27 October 2025
    Eenvoudig en makkelijk te boeken.

    Eenvoudig en makkelijk te boeken.

  • 26 October 2025
    prachtige en vlugge service

    De selectie van de vakantie, het boeken, de begeleiding inclusief het reserveren van assistentie tijdens de vlucht, is zeer vlot verlopen. Vergeleken met andere reisorganisators loopt dat stukken eenvoudiger en is daarenboven nog veel beter geprijsd.

  • 26 October 2025
    Alles heel duidelijk,niet ingewikkeld!!!

    Alles heel duidelijk,niet ingewikkeld!!!

  • 26 October 2025
    De reis die we nodig hebben

    We hadden snel de reis gevonden die we zochten na een zware priveperiode. De behoefte aan een All inclusive was er en we hadden snel de reis die we zochten. De website werkte heel duidelijk en we verheugen ons erop

  • 25 October 2025
    Alle vragen worden beantwoord in zeer…

    Alle vragen worden beantwoord in zeer korte tijd aan de telefoon zeer uitgebreid uitleg over de vraag een kleine moeite om ons te helpen het programma van de reis is ook duidelijk dus beter kan moeilijk gezien we reeds verschillende keren geboekt hebben bij jullie

  • 25 October 2025
    Goede ervaringen

    Goede ervaringen , helpen je goed verder als je vragen hebt en betaalbaar

  • 25 October 2025
    Goede informatie

    Goede informatie, makkelijke boeking en tophotels

  • 24 October 2025
    Tot nu toe heel goed

    Tot nu toe heel goed, we moeten nog vertrekken maar er is veel en duidelijk gecommuniceerd op voorhand. Heel tevreden!

  • 22 October 2025
    Ik had per ongeluk een typfout gemaakt…

    Ik had per ongeluk een typfout gemaakt bij de geboortedatum van mijn dochter, het probleem opgepikt door ROLF , hij stelde me gerust en heeft zo snel mogelijk geprobeerd dit probleem te verhelpen. Hij mag zeker in het zonnetje gezet worden ! Dankje wel voor de service

  • 19 October 2025
    2 keer per jaar boek ik een reis bij…Prijvrij

    2 keer per jaar boek ik een reis bij Prijsvrij en altijd is inorde en een fijne ervaring En hotels

TrustPilot

3.129 klantbeoordelingen

Perla
6.9
Beoordeling 50+ beoordelingen
p.p. vanaf 332, -
Checken