JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Perla in Goudstrand Golden Sands, Bulgarije | Prijsvrij
Perla
  • Rustig en groen gelegen
  • Elke dag een frisse hotelkamer
  • Neem een duik in het buitenbad
  • In de buurt van het centrum

Hier vindt u een goed beheerd vakantiehotel met een vriendelijke sfeer in een groene omgeving. Begin vandaag nog met uw ontdekkingstocht: Er zijn bars, cafés en discotheken in de omgeving!

Ligging

Gelegen in de bovenste zone van het gouden strand. Het centrum en het zandstrand zijn via trappen en parkeerpaden op ca. 500 m verwijderd.

Faciliteiten

Een zwembad, een zonneterras, ligstoelen en parasols (met kussens beschikbaar tegen betaling, en voor AI-klanten inbegrepen). Hotellobby, receptie, wifi in de lobby, lobbybar, hoofdrestaurant met terras. Landcategorie: 3 sterren, 232 kamers, 8 verdiepingen, 2 liften.

Verblijfstype

• Tweepersoonskamer (DZ, ca. 14 m²), airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. Douche, toilet, haardroger. Balkon. Max. 2V+1K, te boeken voor alleengebruik (EZ) • Superior-kamer (DSP, ca. 22 m²), airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. kleine badkamer, toilet. Balkon. Max. 3V • Studio's (SA, ca. 38 m²), extra slaapbank en slaapbank, airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. kleine badkamer, toilet. Balkon. Max. 3V+2K

Eten & Drinken

• all inclusive: Ontbijtbuffet, 's middags en 's avonds koud/warm buffet (voor/na het seizoen: Menu selectie) • Snacks van 16:00-17:00 uur • Nationale alcoholische en alcoholvrije dranken van 11:00-23:00 uur • Halfpension: Ontbijtbuffet, warm/koud buffet 's avonds (voor/na het seizoen: Menu selectie)

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

6.9
Beoordeling 50+ beoordelingen
  • Ligging 6.6
  • Hygiëne 5.5
  • Kindvriendelijkheid 6.5
  • Faciliteiten 5.9
  • Animatie 3
  • Kamer 5.3
  • Personeel 5.3
  • Eten & Drinken 4.6
  • Kwaliteit Bedden 3.9
  • Prijs/Kwaliteit 7
  • voor de prijs die betaald is alles gewoon weg top 02 juni 2019
    8.0

    Vriendelijk en nwt personeel. Alles prima bevallen

    Lees meer
  • 19 augustus 2018
    5.0

    Bij aankomst op het vliegveld, werd ons door de reisgids altours verteld dat Perla vol zit en dat wij naar een ander hotel verhuist worden "Double tree, hilton" Hierop konden wij niks op inbrengen. Er is al voor ons beslist. Double Tree hotel zag redelijk goed uit, groot, ruim en in eerste opzicht netjes. Sprake van een Hilton hotel, was er geheel niet. Wij hadden all inclusief geboekt incl vlucht. Eenmaal aangekomen in dit hotel om 10 uur na een 12 urige reis, bleek dat onze kamers niet gered zijn, ondanks dat wij verwacht waren. Ze wezen ons om te wachten tot 14 uur.
    Hierover praten, had geen zin, met de manager geheel niet. Het leek of je met een muur praat, en geen glimpje begrip.
    14 u was eindelijk daar, bij het opvragen van onze kamers, bleek dat ze maar 1 kamer klaar hebben, voor de andere moeten rond 16 u terug komen. Wij waren met 2 volw. en onze 2 kinderen van 9 en 12 jaar. We hadden gelukkig een kamer, en de jongens wilden graag naar het zwembad, zo geen probleem om te wachten voor de 2e kamer.
    Om 16 uur meldde ik me aan de balie voor de sleutel van de 2e kamer. Men gaf mij een sleutel voor een kamer op de 6e etage en wij ouders, zaten op de 2e etage. Dat dit niet kan begrepen ze niet en de manager geheel niet. Wij hadden 2 kamers geboekt bij perla naast elkaar. Dit was een hele strijd, uiteindelijk na bemoeienis van de reisleider konden de jongens de volgende dag verhuisd worden naar de 2e etage. Die avond hebben wij ons opgesplitst om het op te vangen. Daarna is het nog niet klaar, voor schone doeken bed verschoning kamer reiniging etc. werd altijd vergeten, hier bijna dagelijks over gebeld. Receptie noteerd het volgens hun zeggen, maar het bleef aanhouden tot onze laatste dag 15e.
    Wij hadden revieuws gelezen die negatief zijn, maar twijfelden hieraan. Helaas alles wat wij gelezen hebben klopte,; het eten was altijd het zelfde, koud, vaak ook niet goed omdat het eten wat overbleef bewaard werd en weer aangeboden in bufetvorm.
    Het eten was smaakloos, wij zijn zo vaak ziek geworden. Een keer een bak vol beschimelde pruimen gevonden in het restaurant en een bak gesneden fruit wat de hele middag bij het zwembad heeft gestaan als snack etc. Er wordt geen rekening gehouden met veganisten of andere religies.
    Hierover klagen heeft geen zin, de manager houd alles tegen.
    De mensen die daar werken, kijken altijd nors en begroeten kennen ze niet. Als je ze groet, groeten ze niet terug.
    De Bulgaren over het algemeen zijn geen vriendelijke mensen, en hebben geen manieren van omgang met anderen. Zijn vrij op zich zelf.
    De stranden zijn niet allemaal goed, vele ruiken naar riool zoals de nevada beach. Personeel aldaar zeer onvriendelijk. Bus en apotheek personeel idem. Dit verpest toch je vakantie sfeer. Landschap van bulgerije is ook vrij eentonig, veel groene woekering en slecht onderhouden.
    Al en al geen vakantie land voor ons, ook niet te adviseren voor anderen. Vooral niet all inclusief, buiten het hotel kan je veel beter eten voor weinig.

    Lees meer
  • Einde seizoen kamers vies en moesten betalen voor bedjes bij het zwembad. 08 oktober 2017
    4.0

    Wij zijn tegen het einde van september naar Hotel Parka geweest. Wij hadden een double superior kamer geboekt maar bij aankomst bleken deze kamer aan de achterkant van het hotel te zitten met ongelooflijk veel lawaai van de weg. De hele nacht reden daar grote vrachtwagens heen en weer. De kamer was oud en vies er zaten bloedsporen op het bed de handdoeken zaten zwarte vegen op het bed was zo hard als beton. Kortom veel geld betaald voor deze kamer maar ontzettend vies en oud. De volgende ochtend zijn wij naar de receptie geweest om een andere kamer te vragen. Dit was gelukkig al snel mogelijk we hebben een kamer aan de voorkant gekregen en dit was een standaard kamer ipv een double superior kamer het was kleiner maar veel schoner en rustiger en aan de voorkant van het hotel. Bij het zwembad moesten wij de bedjes betalen elke dag je kon ook niet anders want op de stenen liggen was geen optie. Een bedje per dag kosten ons 5 euro per dag dit is ons niet vertelt en ik heb dit nog nooit meegemaakt echt geldklopperij van het hotel. Je bent eigenlijk gedwongen om all inclusive te nemen want dan Zaten de bedjes er wel bij. Wat wij raar vonden is dat wij moesten betalen voor de Wi-Fi en dat het hele hotel naar diesel rook vonden wij erg vreemd. Elke keer als je de kraan open deed rook je diesel/benzine lucht. Het hotel Perls is erg gericht op toerisme uit Rusland en eigen land en Duitsers. Als Nederlander ben je een beetje een uitstanders. Wij hebben zeker wat van de vakantie nog kunnen maken maar we zouden hier nooit meer naar toe gaan en de volgende keer beter kijken en laten informeren.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.6
  • 25 August 2025
    Topsite!

    Gemakkelijke website, goede deals, toffe omschrijvingen van hotels, veel reviews beschikbaar en prijs/kwaliteit!

  • 25 August 2025
    Makelijk te boeken

    Makelijk te boeken. Duidelijke prijzen

  • 24 August 2025
    Fijne en gemakkelijke website

    Fijne en gemakkelijke website. Je kunt makkelijk zien op welke dagen de goedkoopste reissom valt. Ook duidelijk welke kosten uiteindelijk zijn inbegrepen en welke soort bagage etc.

  • 22 August 2025
    Tevreden

    Goed gelukt om te boeken. Prijs is goed.Tevreden klant.

  • 22 August 2025
    We krijgen snel antwoord wanneer we een…

    We krijgen snel antwoord wanneer we een mailtje stuurde voor een babybedje. Dus service kan ik het zeker aanraden.

  • 21 August 2025
    Last-minute reis geboekt

    Last-minute reis geboekt. Alle nodige papierwerk vlot gekregen en registraties voor vluchten gingen soepel. De chatbot / live support is ook top. Zeker een aanrader om een reis te boeken via hun.

  • 21 August 2025
    Goede site!

    Eenvoudige, overzichtelijke en goedkope service. Alles was perfect in orde; zowel de deal (prijs-kwaliteitsverhouding) als de service en de informatie die we kregen.

  • 18 August 2025
    Prima service door Prijsvrij!

    1e maal geboekt via Prijsvrij en op vakantie gegaan. Alle informatie was heel duidelijk en volledig. We hebben ons geen zorgen hoeven te maken, Prijsvrij had alles prima geregeld!

  • 18 August 2025
    J’ai réservé déjà à plusieurs reprises…

    J’ai réservé déjà à plusieurs reprises des voyages via Prijsvrij et je suis vraiment ravie. Qualité, prix et choix, tout est au rendez-vous. Pour moi, c’est le meilleur site de réservation avec forfait. Les hôtels et les vols sont imbattables, je recommande vivement !

  • 17 August 2025
    Makkelijke en duidelijke website .

    Makkelijke en duidelijke website .

TrustPilot

3.030 klantbeoordelingen

Perla
6.9
Beoordeling 50+ beoordelingen
p.p. vanaf 396, -
Checken