JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Perla in Bulgarije, Bulgarije | Prijsvrij
Perla
  • Rustig en groen gelegen
  • Elke dag een frisse hotelkamer
  • Neem een duik in het buitenbad
  • In de buurt van het centrum

Hier vindt u een goed beheerd vakantiehotel met een vriendelijke sfeer in een groene omgeving. Begin vandaag nog met uw ontdekkingstocht: Er zijn bars, cafés en discotheken in de omgeving!

Ligging

Gelegen in de bovenste zone van het gouden strand. Het centrum en het zandstrand zijn via trappen en parkeerpaden op ca. 500 m verwijderd.

Faciliteiten

Een zwembad, een zonneterras, ligstoelen en parasols (met kussens beschikbaar tegen betaling, en voor AI-klanten inbegrepen). Hotellobby, receptie, wifi in de lobby, lobbybar, hoofdrestaurant met terras. Landcategorie: 3 sterren, 232 kamers, 8 verdiepingen, 2 liften.

Verblijfstype

• Tweepersoonskamer (DZ, ca. 14 m²), airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. Douche, toilet, haardroger. Balkon. Max. 2V+1K, te boeken voor alleengebruik (EZ) • Superior-kamer (DSP, ca. 22 m²), airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. kleine badkamer, toilet. Balkon. Max. 3V • Studio's (SA, ca. 38 m²), extra slaapbank en slaapbank, airconditioning, telefoon, wifi (tegen betaling), tv. kleine badkamer, toilet. Balkon. Max. 3V+2K

Eten & Drinken

• all inclusive: Ontbijtbuffet, 's middags en 's avonds koud/warm buffet (voor/na het seizoen: Menu selectie) • Snacks van 16:00-17:00 uur • Nationale alcoholische en alcoholvrije dranken van 11:00-23:00 uur • Halfpension: Ontbijtbuffet, warm/koud buffet 's avonds (voor/na het seizoen: Menu selectie)

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

6.9
Beoordeling 50+ beoordelingen
  • Ligging 7
  • Kindvriendelijkheid 6.5
  • Hygiëne 5.9
  • Faciliteiten 6.2
  • Animatie 3
  • Kamer 5.7
  • Personeel 5.7
  • Eten & Drinken 5.2
  • Kwaliteit Bedden 4.7
  • Prijs/Kwaliteit 6.9
  • voor de prijs die betaald is alles gewoon weg top 02 juni 2019
    8.0

    Vriendelijk en nwt personeel. Alles prima bevallen

    Lees meer
  • 19 augustus 2018
    5.0

    Bij aankomst op het vliegveld, werd ons door de reisgids altours verteld dat Perla vol zit en dat wij naar een ander hotel verhuist worden "Double tree, hilton" Hierop konden wij niks op inbrengen. Er is al voor ons beslist. Double Tree hotel zag redelijk goed uit, groot, ruim en in eerste opzicht netjes. Sprake van een Hilton hotel, was er geheel niet. Wij hadden all inclusief geboekt incl vlucht. Eenmaal aangekomen in dit hotel om 10 uur na een 12 urige reis, bleek dat onze kamers niet gered zijn, ondanks dat wij verwacht waren. Ze wezen ons om te wachten tot 14 uur.
    Hierover praten, had geen zin, met de manager geheel niet. Het leek of je met een muur praat, en geen glimpje begrip.
    14 u was eindelijk daar, bij het opvragen van onze kamers, bleek dat ze maar 1 kamer klaar hebben, voor de andere moeten rond 16 u terug komen. Wij waren met 2 volw. en onze 2 kinderen van 9 en 12 jaar. We hadden gelukkig een kamer, en de jongens wilden graag naar het zwembad, zo geen probleem om te wachten voor de 2e kamer.
    Om 16 uur meldde ik me aan de balie voor de sleutel van de 2e kamer. Men gaf mij een sleutel voor een kamer op de 6e etage en wij ouders, zaten op de 2e etage. Dat dit niet kan begrepen ze niet en de manager geheel niet. Wij hadden 2 kamers geboekt bij perla naast elkaar. Dit was een hele strijd, uiteindelijk na bemoeienis van de reisleider konden de jongens de volgende dag verhuisd worden naar de 2e etage. Die avond hebben wij ons opgesplitst om het op te vangen. Daarna is het nog niet klaar, voor schone doeken bed verschoning kamer reiniging etc. werd altijd vergeten, hier bijna dagelijks over gebeld. Receptie noteerd het volgens hun zeggen, maar het bleef aanhouden tot onze laatste dag 15e.
    Wij hadden revieuws gelezen die negatief zijn, maar twijfelden hieraan. Helaas alles wat wij gelezen hebben klopte,; het eten was altijd het zelfde, koud, vaak ook niet goed omdat het eten wat overbleef bewaard werd en weer aangeboden in bufetvorm.
    Het eten was smaakloos, wij zijn zo vaak ziek geworden. Een keer een bak vol beschimelde pruimen gevonden in het restaurant en een bak gesneden fruit wat de hele middag bij het zwembad heeft gestaan als snack etc. Er wordt geen rekening gehouden met veganisten of andere religies.
    Hierover klagen heeft geen zin, de manager houd alles tegen.
    De mensen die daar werken, kijken altijd nors en begroeten kennen ze niet. Als je ze groet, groeten ze niet terug.
    De Bulgaren over het algemeen zijn geen vriendelijke mensen, en hebben geen manieren van omgang met anderen. Zijn vrij op zich zelf.
    De stranden zijn niet allemaal goed, vele ruiken naar riool zoals de nevada beach. Personeel aldaar zeer onvriendelijk. Bus en apotheek personeel idem. Dit verpest toch je vakantie sfeer. Landschap van bulgerije is ook vrij eentonig, veel groene woekering en slecht onderhouden.
    Al en al geen vakantie land voor ons, ook niet te adviseren voor anderen. Vooral niet all inclusief, buiten het hotel kan je veel beter eten voor weinig.

    Lees meer
  • Einde seizoen kamers vies en moesten betalen voor bedjes bij het zwembad. 08 oktober 2017
    4.0

    Wij zijn tegen het einde van september naar Hotel Parka geweest. Wij hadden een double superior kamer geboekt maar bij aankomst bleken deze kamer aan de achterkant van het hotel te zitten met ongelooflijk veel lawaai van de weg. De hele nacht reden daar grote vrachtwagens heen en weer. De kamer was oud en vies er zaten bloedsporen op het bed de handdoeken zaten zwarte vegen op het bed was zo hard als beton. Kortom veel geld betaald voor deze kamer maar ontzettend vies en oud. De volgende ochtend zijn wij naar de receptie geweest om een andere kamer te vragen. Dit was gelukkig al snel mogelijk we hebben een kamer aan de voorkant gekregen en dit was een standaard kamer ipv een double superior kamer het was kleiner maar veel schoner en rustiger en aan de voorkant van het hotel. Bij het zwembad moesten wij de bedjes betalen elke dag je kon ook niet anders want op de stenen liggen was geen optie. Een bedje per dag kosten ons 5 euro per dag dit is ons niet vertelt en ik heb dit nog nooit meegemaakt echt geldklopperij van het hotel. Je bent eigenlijk gedwongen om all inclusive te nemen want dan Zaten de bedjes er wel bij. Wat wij raar vonden is dat wij moesten betalen voor de Wi-Fi en dat het hele hotel naar diesel rook vonden wij erg vreemd. Elke keer als je de kraan open deed rook je diesel/benzine lucht. Het hotel Perls is erg gericht op toerisme uit Rusland en eigen land en Duitsers. Als Nederlander ben je een beetje een uitstanders. Wij hebben zeker wat van de vakantie nog kunnen maken maar we zouden hier nooit meer naar toe gaan en de volgende keer beter kijken en laten informeren.

    Lees meer
  • goed voor de prijs dat je betaald 26 augustus 2017
    7.0

    Goed voor de prijs dat je betaald, verwacht geen "chic" hotel maar alles in orde. Meeste mensen wel vriendelijk. toffe avond barman "Kiro". Niet ver van de stad. En er mogen hondjes binnen voor ons de voornaamste reden.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.8
  • 10 June 2025
    Kleine problemen goed opgelost door Ri…

    Kleine problemen goed opgelost door Ri k en Jennifer .

  • 09 June 2025
    Geweldig

    Alles was super duidelijk! Heerlijke vakantie gehad ! Zeker een aanrader

  • 06 June 2025
    Boeking naar Antalya

    Boeking naar Antalya, boeking verliep gemakkelijk. Prijs ook heel goed, benieuwd naar de reis opzich!

  • 06 June 2025
    Makkelijk

    Makkelijk, overzichtelijk

  • 05 June 2025
    Zeer gebruiksvriendelijk

    Zeer gebruiksvriendelijk om te reserveren. Goede communicatie via mail nadien.

  • 05 June 2025
    Wij hadden verkeerde kamers geboekt en…

    Wij hadden verkeerde kamers geboekt en na enkele dagen kregen we antwoord dat dit omgeboekt was. Super!

  • 05 June 2025
    Altijd verloopt alles perfect

    Altijd verloopt alles perfect We zijn al jaren trouwe reizigers met prijsvrij Ons hoor je niet klagen

  • 04 June 2025
    Hotel bolgona was zeer goede service

    Hotel bolgona was zeer goede service, Sam en riku hebben ons zeer goed geholpen, zeker aan te raden

  • 03 June 2025
    Heel goede ervaring

    Heel goede ervaring . Er was iets mis gelopen met de link om in te checken maar via mail snel bereikbaar . Ook telefonische ondersteuning goed , wel een kwartier moeten wachten . Zeker aan te raden !

  • 02 June 2025
    Wszystko było jak w opisie

    Wszystko było jak w opisie, żadnych kłopotów.

TrustPilot

2.916 klantbeoordelingen

Perla
6.9
Beoordeling 50+ beoordelingen
p.p. vanaf 307, -
Checken