JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
SBH Maxorata Resort | Nergens goedkoper! | Prijsvrij

SBH Maxorata Resort

Canarische Eilanden - Fuerteventura - Jandia

Foto SBH Maxorata Resort **** Jandia
7.8
Foto SBH Maxorata Resort **** Jandia
Foto SBH Maxorata Resort **** Jandia
Foto SBH Maxorata Resort **** Jandia
15
SBH Maxorata Resort
  • Binnen 200 meter op het strand
  • Heerlijk restaurant met terras
  • Neem een duik in het zwembad
  • Leuke animatie voor jong en oud

Op zoek naar een zonnig resort met alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie op Fuerteventura? Het 4-sterrenhotel SBH Maxorata Resort staat garant voor een onvergetelijk verblijf. Met volledig gerenoveerde, moderne kamers en het grootste (zonne)terras van Morro Jable van maar liefst 4000 m2 is dit resort dé perfecte plek om te genieten van zeezicht en de iconische witte vuurtoren. Smul in diverse themarestaurants, ontspan bij de zwembaden of duik het gezellige centrum van Morro Jable in, op slechts een paar minuten lopen. Klaar voor een droomvakantie? Ontdek de beste deals naar SBH Maxorata Resort bij Prijsvrij!

Geweldig resort met uitgebreid eten, zwemmen en animatie

Ligging in Morro Jable

SBH Maxorata Resort ligt op een toplocatie in het zonnige Morro Jable. Met slechts een paar minuten wandelen ben je zo op het prachtige strand. Ook het centrum is met zo’n 5 minuten wandelen te bereiken. Zo ben je altijd dicht bij gezellige winkels, restaurants en bars. Voor golfliefhebbers is de golfbaan op 3 minuten rijden of 18 minuten lopen ideaal bereikbaar. De luchthaven van Fuerteventura ligt op ongeveer een uur rijden van het resort.

Faciliteiten SBH Maxorata Resort

In het resort word je verwelkomd met een stijlvolle lobby en een moderne receptie. Geniet van gratis wifi in de openbare ruimtes en op de kamers. Bij het hotel is een parkeergelegenheid voor een huurauto (€). Iets vergeten? Hiervoor kun je terecht in het handige winkeltje op het resort.

Met drie buffetrestaurants, waaronder twee themarestaurants (Tapas en Aziatisch), drie bars en een snackbar, vind je altijd iets lekkers om van te genieten. Er zijn drie buitenzwembaden, waarvan één verwarmd in de wintermaanden (november t/m maart), plus een kinderbad dat in de wintermaanden ook verwarmd wordt. Het grote zonneterras is uitgerust met ligbedden en parasols. Badhanddoeken zijn beschikbaar tegen een kleine borg.

Verzorging

Het verblijf in SBH Maxorata Resort is beschikbaar op basis van logies en ontbijt, halfpension of all-inclusive. Kies je voor all-inclusive, dan geniet je van heerlijke buffetmaaltijden voor ontbijt, lunch en diner. Snacks, ijsjes, fruit, taart en gebak zijn overdag beschikbaar, en de bar serveert lokale non-alcoholische en alcoholische dranken. Met het uitgebreide aanbod van smakelijke opties is genieten gegarandeerd!

Kinderen

Voor de kleintjes is er volop plezier in de miniclub (4 t/m 12 jaar) en maxiclub (13 t/m 16 jaar). Daarnaast kunnen kinderen zich uitleven in de speeltuin of in het mini-splashpark. Babybedjes zijn beschikbaar, zodat ook de allerkleinsten comfortabel kunnen slapen.

Wellness

Toe aan wat ontspanning? Ontspan in het wellnesscentrum met onder andere een hamam, jacuzzi en sauna. Voor een ultiem verwenmoment kun je terecht voor een massage of een bezoekje aan de schoonheidssalon (€). Een ideale plek om even helemaal tot rust te komen en te genieten van pure luxe.

Sport en entertainment

Er is volop sport en vermaak bij SBH Maxorata Resort! Doe mee met aerobics, schiet een pijltje bij het boogschieten, of werk aan je conditie in de fitnessruimte. Je kunt ook meedoen aan biljart (€), darts, jeu de boules, tafeltennis, voetbal en volleybal. Buiten zijn ook tennisbanen beschikbaar. ’s Avonds geniet je van leuke animatieshows en live muziek.

Kamers SBH Maxorata Resort

  • Tweepersoonskamer (1-2 pers.): Moderne kamer met airconditioning, gratis WiFi, tv, koelkast en kluisje (€). Badkamer met douche, haardroger en toiletartikelen. Balkon of terras met zitje. Eventueel ook te boeken als kamer met zeezijzicht of als swim-upkamer, of te boeken voor alleengebruik.
  • Tweepersoonskamer Familie (2-4 pers.): Royale kamer van ca. 42 m² met een aparte woon-/slaapkamer met tweepersoonssofabed. Balkon of terras met zitje. Eventueel ook te boeken met zeezicht.

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • Gratis WiFi
  • 3 buffetrestaurants
  • 3 bars
  • Snackbar
  • 3 buitenzwembaden
  • Zonneterras
  • Parkeergelegenheid (€)
  • Winkel (€)
  • Badhanddoeken (tegen borg)

Voor de kinderen

  • Kinderbad
  • Mini-splashpark
  • Babybedje
  • Speeltuin
  • Miniclub (4 t/m 12 jaar)
  • Maxiclub (13 t/m 16 jaar)

Sport en entertainment

  • Aerobics
  • Boogschieten
  • Darts
  • Fitness
  • Jeu de boules
  • Tafeltennis
  • Tennisbaan
  • Voetbal
  • Volleybal
  • Biljart (€)
  • Avondanimatie
  • Livemuziek

Wellness

  • Hamam
  • Jacuzzi
  • Sauna
  • Spa
  • Massage (€)
  • Schoonheidssalon (€)

Klinkt een vakantie aan zee met al deze faciliteiten als muziek in je oren? Boek vandaag nog je verblijf in het SBH Maxorata Resort en geniet van een heerlijke vakantie in het zonnige Fuerteventura!

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

7.8
Goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 8.7
  • Hygiëne 7
  • Kindvriendelijkheid 7.9
  • Faciliteiten 7.8
  • Kamer 7.8
  • Animatie 6.9
  • Personeel 8.1
  • Eten & Drinken 7.8
  • Kwaliteit Bedden 8.3
  • Prijs/Kwaliteit 7.5
  • Smoezelig 28 augustus 2025
    2.0

    De algemene toiletten zijn smerig en vuil, handdrogers werken niet, wc zonder klinken De "afgewassen" borden voor alle maaltijden zijn nog vochtig en op veel borden nog etensresten.

    Lees meer
  • Fijn hotel, goede ligging, prima eten! 23 augustus 2025
    8.0

    Alles was dikke prima. Fijne schone kamers, leuke zwembaden. Veel keuze bij het eten en het was lekker. Alleen bij de zwembadbar was er volgens mij personeelstekort; daar moesten we af en toe in de rij voor een drankje. De algemene ruimten en gangen konden ook wat schoner en beter afgewerkt, maar het zijn ook andere standaarden dan in Nederland. Het is een groot hotel, maar omdat de mensen zich verspreiden, voelde het niet overvol. Wij hebben ons 12 dagen lang prima vermaakt!

    Lees meer
  • Best goed 23 augustus 2025
    8.0

    Pluspunten: 1. Dagelijks is het ontbijt, de lunch en het avondeten prima verzorgd. Er is meer dan genoeg keuze voor ieders smaak (vlees, kip, vis, pasta's, salades, brood, rijst, bonen, ijs, gebakjes). Iedere dag worden er een aantal gerechtjes gewisseld voor variatie. 2. Het merendeel van het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zoals overal, zit er altijd wel eens iemand tussen met een mindere dag. Bij de receptie kunnen zij allemaal prima Engels/Duits om alles te kunnen uitleggen/vertellen. 3. De kamer die wij ontvingen was ruim en schoon. Iedere dag kwamen de vriendelijke schoonmaaksters even snel alles opfrissen (afnemen, dweilen, meer dan genoeg nieuwe handdoeken) 4. In de all-inclusive zit ook de mogelijkheid gratis te reserveren bij het Aziatische restaurant die bij het resort zit (do/vr/za open). Hier staan Aziatische koks die lekker volgens hun eigen stijl koken. Erg smakelijk. Onbeperkt gratis cocktails, longdrinks, bier en wijn bij de diverse bars. 5. Mooie, ruime lobby waar de mogelijkheid is een auto te huren (ong. €85 per dag) en activiteiten te boeken zoals het bekijken van dolfijnen en walvissen (ong. €50 p.p.). Wij hebben beide gedaan met groten tevredenheid. Op het eiland zijn mooie kliffen, een bekende grot, de oude hoofdstad die erg knus en mooi is. Erg leuk om rond te rijden. 6. Tennisbaan (€13 voor rackets en ballen, kan je zeker 2 uurtjes tennissen), tafeltennis tafels (gratis), biljarttafel (gratis), dartbord (zelf pijlen meenemen). 7. Loopafstand (10 min) naar het hele mooie strand (€15 voor 2 ligbedden met parasols voor de hele dag indien je wilt) en naar de leuke winkeltjes/supermarkt (10 min, richting de vuurtoren lopen). Minpunten: 1. Het hotel/resort is dermate groot dat er logische wijs ook veel m2 en faciliteiten zijn die onderhoud behoeven. Veel muren die een likje verf kunnen gebruiken, een toiletje die niet werkt hier en daar, wat tegeltjes die los zitten hier en daar, een paar douchejes die niet werken bij de diverse zwembaden. Allemaal zaken waar je je druk over zou kunnen maken, maar de vakantie bij dit resort zeker niet hoeft te beïnvloeden. 2. Er is bij de drie zwembaden een tekort aan parasols, maar niet aan ligbedden. Gasten hebben de neiging 's ochtends al snel een ligbed te reserveren waar een parasol bij staat waardoor je zonder kan zitten. Dit kan vervelend zijn als je niet constant in de zon wilt zitten. Advies is om gewoon de handdoeken weg te halen van gasten die deze er neer hebben gelegd (immers niet toegestaan) of zelf een simpele parasol kopen voor ong. €12. 3. De fitnessruimte heeft een beperkt aantal machines/mogelijkheden en bijna alle machines voor een beetje krachttraining waren kapot. Voor cardio voldoende mogelijkheden.

    Lees meer
  • Maxorata 06 augustus 2025
    8.0

    Prima hotel, eten was goed, al was het niet erg divers, personeel erg vriendelijk, op loop afstand van het prachtige strand, de winkeltjes en terrasjes.

    Lees meer
  • Hieraan moeten zij werken 03 augustus 2025
    6.0

    De vakantie was opzich fijn, alleen zou ik liever nooitmeer bij dat hotel gaan. Niet vriendelijk,niet behulpzaam bij de receptie. Ik kom na 21:00 aan ik ga inchecken met mijn dochter die in een rolstoel zit,ik heb 3 bagages en moest smeken om hulp wat ik niet kreeg. Een vakantie ganger hielp mij tot de lift,maar kon het kamer nummer niet vinden. Tot dat ik weer naar de receptie moest. En ik maar vragen waarom ik niet geholpen kan worden en dan pas werden wij geholpen. Een lach op de gezichten van de werknemers is zoek,een ieder is zo koud. Als ik de zelfde dag weg kon,geloof mij was ik weg,maar omdat het niet kon heb ik het fijn gemaakt. Enkele medewerkers van het restaurant waren wel aardig,die lach en warmte hadden zij. De borden waren vaak nat en voelde niet schoon aan. Verder was het redelijk,kamers waren wel schoon,ifijne spetter plek. Ik zou mensen met een specialneed of kinderen met een specialneed Afraden.

    Lees meer
  • Resort matig 28 juli 2025
    4.0

    De accommodatie licht mooi maar heeft veel meer onderhoud nodig ! Er is veel meer personeel nodig Wij hadden een kamer met swim up deze waren wel goed onderhouden en de ligging was een 9 super! Maar in de gehele accomodatie was te weinig personeel zowel bij de receptie bij de bar voor het onderhoud zwem baden ! Ook vind ik het reserveren van een zonnebedje bij het zwembad niet kunnen er zijn mensen die wel vier bedden bij het zwembad reserveren !!

    Lees meer
  • goede prijs / kwaliteitverhouding 09 juli 2025
    8.0

    Wij hadden een familiekamer met zeezicht en dan zit je op je terras met een fantastisch uitzicht op strand en oceaan. Voor mij tweede maal in dezelfde kamer (op aanvraag). Helaas geen ligstoelen op je eigen terras terwijl dat zeer ruim is en dus eigenlijk prima zou passen in deze kamers. Prijs/kwaliteit was dik in orde. All-in concept krijgt ook een zeer goed. Er is meer dan genoeg keuze en de kwaliteit van het eten is goed. Genoeg te consumeren overdag, zowel eten als drinken. In de avond zijn er twee barren om te drinken, de een druk in de grote zaal de ander meer ingetogen. Animatie viel mij dit keer een tikje tegen maar eerlijk is eerlijk, daar zit ik ook niet op te wachten en dan is de lobby bar een heerlijk rustige stek om nog een cocktail te drinken. Hotel is voor mij een plek om zeker nog weer terug te komen in deze prijsklasse.

    Lees meer
  • Fuerteventura spring holiday 30 april 2025
    6.0

    Meh. Nothing special. I expected more from a 4 star resort. Food was the same every day, staff was very slow, no heated pool, and the beach was good 15 minutes walking. Best features were people working at the bar, the entertainment team, and some of the shows.

    Lees meer
  • Fuerteventura spring holiday 30 april 2025
    6.0

    Meh. Nothing special. The hotel is dated, and no pool is heated so get ready for very cold water in them. The ocean was warmer than the pools. The beach is not 200 meters away, you need to walk good 15 minutes before you can get to the nearest sand. Staff was very slow, queue at the reception was 30 mins. The food was mostly the same every day, I expected more variety from a 4 star resort. People working the bar were the best feature, polite, smiling, great cocktails.

    Lees meer
  • Zoveel verschillende ervaringen, maar echt de moiete waard ! 05 april 2025
    8.0

    We hebben hier 7 dagen verbleven en hebben een prima week gehad. Het is een prachtige plek waar het hotel ligt, je kan zo naar het strand lopen en via het strand naar Morro Jable. Het inchecken verdient inderdaad geen schoonheidsprijs maar heb geduld, je bent op vakantie. De uitleg om bij de kamer te komen kregen we niet mee op papier en het was even zoeken om bij de kamer te komen, we hadden geluk, een familie kamer, met aparte slaapkamer en een heerlijk groot balkon. In tegenstelling tot alle andere reviews is onze kamer elke dag schoongemaakt en hebben we nieuwe handdoeken gekregen. Elke dag ontdekten we een kortere route om bij het restaurant en zwembad te komen. Het eten is typisch all inclusieve, vaak hetzelfde, wij hebben geen koud eten gehad. Er is een ruime keuze aan salades en er is voor ieder wel iets te kiezen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en werken hard. Op de kamer heb je een waterkoker, koop een potje oploskoffie en zet daar je eigen koffie, wij houden niet zo van de Spaanse automatenkoffie, koop een lekker kopje ergens op een terras. Het kluisje is een huurkluisje al lijkt dit in de eerste instantie niet zo. Er is 1 zwembad verwarmd, dit staat in de beschrijving. Een nadeel is avonds waar je lang in de rij staat voor drinken, hier zouden ze wat meer mensen achter de bar kunnen zetten zodat de rij niet tot buiten staat. Ik zou dit hotel zeker aanraden, je moet alleen bedenken welke je eisen je stelt en welke prijs je betaald, prijs en wat er geboden is ruim voldoende.

    Lees meer
  • Heerlijke vakantie 01 april 2025
    10

    Groot resort waardoor het in het begin toch best Ingewikkeld was. We hadden een voordeelkamer geboekt en kregen een 4 persoonskamer met appart zit gedeelte en uitzicht op zee. Elke dag life cooking vlees en vis. Nooit lege bakken zelf bij het gebakken eitje s'morgens niet, terwijl het resort ver vol zat de eerste dagen. Wij hadden altijd plek bij het zwembad en nooit handdoekje gelegt. Cocktails inbegrepen. De spar zat op nog geen 5 minuten lopen en restaurantjes en winkeltjes ook op nog geen 5 minuten lopen. Het strand ligt voor de deur en als je daar naar toe loop zie je allemaal grond eekhoorntjes .Asia restaurant (buffetje) was ook goed, alles werd vers bereid alleen drinken zat daar niet inbegrepen ( water €2.00 bier €2.50). Handdoeken voor zwembad 10 euro borg ,wil je een schoone kost het 1 euro. Er waren wel wat ligbedden kapot. Op het strand waren ligbedden en parasols te huur. Goede ligging je kon heerlijk langs het strand of boulevard wandelen en daar wordt ook veel gebruik van gemaakt. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam bij receptie spreekt men Engels Duits en Spaans.

    Lees meer
  • Eten 26 maart 2025
    8.0

    Wel erg druk maar daar in tegen van alles voorzien Van grote garnalen tot alle soorten mosselen bereid en iedere dag vis vlees paella.

    Lees meer
  • Tegenvaller! 24 maart 2025
    2.0

    Receptie: aan de receptie werkt men nog zoals 10 jaar geleden, het inchecken gebeurt nog via een afgedrukte lijst wat veel tijd in beslag neemt. De receptionist kon amper Engels, hij gaf ons een papier met het grondplan en wat info, dit moesten we maar eens lezen. De kamers: mooi, rustig. Het eten: zoals eerder in de reviews beschreven, de warme gerechten zijn niet warm, weinig afwisseling. Personeel: totaal niet vriendelijk! Ligging: Top! Zwembaden: 1 van de 3 is verwarmd. Hygiëne: kamer is 1x gekuist, en 2 x andere handdoeken. Na dat de handdoeken van onze kamer werden gehaald, zijn we zelf nieuwe moeten gaan halen aan de receptie en we waren blijkbaar niet de enige. Het hotel is niet proper. We hebben naar de manager gevraagd, maar we kregen de verantwoordelijke van de receptie. Deze vertelde dat zij een afspraak hebben met de touroperator om de kamers max 2x per week te kuisen. Haar tweede verhaal was dat er op het eiland te weinig personeel aanwezig was. Op dat ogenblik stonden er twee andere koppels bij, die alles konden mee volgen, ook zij waren verontwaardigd.

    Lees meer
  • echt vacantie 23 maart 2025
    8.0

    goed hotel, uitstekend en gevarieerd eten , voor ieder altijd wat te vinden ook uitstekend ontbijt . kamer netjes en bijna iedere dag schoongemaakt, ruime douche en behoorlijke badkamer. personeel uiterst vriendelijk en een perfect en goed gemotiveerd animatie team. jammer alleen 1 puntje er was geen Nederlandse zender op de televisie bijvoorbeeld BVN dan kan je toch een beetje nieuws volgen.

    Lees meer
  • Viel behoorlijk tegen 15 maart 2025
    4.0

    De eerste keer in dit hotel, maar tevens de laatste. Mooi gelegen, dat wel. De bedden zijn goed, de inloopdouche is goed, al is de badkamer zeer onhandig en klein. De kasten in de kamer zijn open, er zitten geen deuren voor. Heel naar, want de schoonmaaksters kijken zo in je kleding en de rest van je spullen. Twee kleine opberglaatjes van de nachtkastjes en dat was alles. Wij hadden een standaardkamer en daarom nooit geen zon op het balkon. Onvriendelijk en onpersoonlijk personeel. Te weinig schoonmaak. Trappenhuis was smerig en vuil en de hele week niets aan gedaan en de trappen stonden vol met glazen en borden die de gasten daar neerzetten. Zondag en maandag worden de kamers niet gedaan en geen schone handdoeken . We zijn bij de receptie wezen klagen en kregen toen schone mee. De deur van onze badkamer was uitgezet door vocht aan de onderkant en ging zeer moeizaam open, sleepte zwaar over de grond . Bovendien knalde deze tegen de wc aan, maar daar was een grote metalen pin op de grond geschroefd om de deur tegen te houden. Als je naar het toilet moest, kon je je flink stoten tegen deze metalen pin, zeker in de nacht. Was bijna niet te doen. Weer naar de receptie geweest, de eerste dag, maar er werd niets aan gedaan. Het eten vonden wij eentonig, koud en smakeloos. Geen rundvlees, alleen varkensvlees en kip. Sommige salades niet vers. Haren in het eten. Het hotel heeft 600 kamers en bij de poolbqr 2 koffieautomaten, waarvan eentje buiten gebruik was. Je stond letterlijk een meer dan een kwartier in de rij voor een kopje koffie. Ook kon je pas om half 11 water tappen. In het restaurant ook vaak niet werkende koffieautomaten en de tap deed het ook vaak niet. Heel jammer dit, en we hebben spijt dat we dit hotel boekten. Al veel gereisd, maar zo slecht nog nooit meegemaakt.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
8.6
  • 28 September 2025
    Supertevreden

    Prijsvrij leerden wij kennen via vrienden. Reeds jaren zijn wij supertevreden over de prijs en kwaliteit die aangeboden wordt.

  • 28 September 2025
    Heel goede ervaringen met Prijs Vrij

    Hallo, wij hebben de laatste jaren verschillende malen beroep gedaan op Prijs Vrij, en kunnen alleen maar besluiten dat wij zeer tevreden zijn over deze vakantie aanbieder. We hebben één keer een probleem gehad en hebben ons via telefoon ons bijgestaan en tot in de perfectie alles in orde gemaakt. Zij zijn zowel als aanbieder en prijsgewijs misschien de beste op de markt in België. In de toekomst zullen wij zeker nog gebruik maken van de aanbiedingen van Prijs Vrij, wij kijken er naar uit in november onze volgende reis aan te vangen die reeds geboekt is. Beste groeten Marc,Bianca

  • 28 September 2025
    Goede service en prijskwaliteit den…

    Goede service en prijskwaliteit den top!

  • 25 September 2025
    Alles is zeer vlot en vlot geregeld

    Alles is zeer vlot en vlot geregeld

  • 23 September 2025
    Tevreden

    Zeer last minute (2 dagen op voorhand) besloten een reisje naar de zon te boeken en na wat opzoeken vond ik bij prijsvrij de goedkoopste vakantie voor mij. Alle nodige papieren werden snel en duidelijk via email verzonden. Alles prima in orde.

  • 23 September 2025
    We zijn heel tevreden van prijsvrij

    We zijn heel tevreden van prijsvrij ! Alles verloopt altijd prima ! Top bedrijf

  • 23 September 2025
    Alles correct en op tijd verlopen.

    Alles correct en op tijd verlopen.

  • 21 September 2025
    Prijsvrij is gebruiksvriendelijk zowel…

    Prijsvrij is gebruiksvriendelijk zowel voor oude als jonge mensen. De prijzen en kwaliteit zijn fantastisch. Veel keuze met alles erop en eraan. Tis fijn om op reis te gaan met prijsvrij. Bedankt hiervoor.

  • 21 September 2025
    Correcte afhandeling

    Contact opgenomen met de klantenservice rond de parking nabij de luchthaven. Op een correcte en vlugge manier werd het euvel opgelost. Héél blij hiermee want had een beetje stress het lang zou duren eer ik geholpen zou worden maar niets was minder waar. TOP

  • 19 September 2025
    Mooie deals

    Mooie deals. Goed en overzichtelijk geregeld

TrustPilot

3.081 klantbeoordelingen

SBH Maxorata Resort
7.8
Goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 515, -
Checken