Kristal

  • *
  • *
  • *
  • *

Opatija, Kvarner, Kroatie

  • Makkelijk te voet naar het centrum
  • Geniet van een prachtig uitzicht
  • Zwem in een van de binnenbaden
  • Binnen 1 minuut op het strand
Vanafprijs geldt op:
24 augustus (4 dagen)
met 2 personen
Logies & ontbijt
Vliegreis
Alle prijzen & boeken

*Prijzen inclusief verplichte kosten en onder voorbehoud van beschikbaarheid

p.p. vanaf * 579

Informatie over Kristal

Kristal is een luxe 4-sterren hotel in Opatija. In dit hotel geniet je van een aangename vakantie. Het hotel wordt gemiddeld beoordeeld met een 7,8 door meer dan 111 reizigers. Bekijk snel de foto's en reviews van Kristal voor meer informatie. Boek jouw vakantie naar Kristal en geniet van een heerlijke vakantie in Kroatie!

Ligging

In het centrum van Opatija, aan de promenade. Het privéstrand van het hotel ligt op slechts een steenworp afstand.

Faciliteiten

Ontvangsthal met receptie, wifi (incl.), restaurant, café. Op het strand, ligstoelen en parasols (tegen betaling). Parkeren (ca. 15-20 euro/dag). Landcategorie: 4 sterren, 130 kamers, 6 verdiepingen, liften.

Verblijfstype

• Superior-kamer (DSP, ca. 22 m²), airconditioning, tv, wifi (incl.), minibar (tegen betaling), kluis. Bad/douche, toilet, haardroger • Superior-kamer (D3M, ca. 22 m²), airconditioning, tv, wifi (incl.), minibar (tegen betaling), kluis. Bad/douche, toilet, haardroger. Zeezicht. Max. 3V

Eten & Drinken

• HP plus: Ontbijtbuffet, warm/koud buffet 's avonds, tafeldranken (water, bier, wijn, sap) voor het diner inbegrepen • UF: Ontbijtbuffet

Wellness & Fitness

• Overdekt zeewater zwembad • Finse sauna, hamam (allemaal tegen betaling)

Entertainment

• Regelmatig 's avonds live muziek (ca. 15.06.-15.09.) in het naburige zusterhotel Admiral

Minis & Maxis

• Miniclub (4-12 jaar, ca. 15.06.-15.09.) in het naburige zusterhotel Admiral

Goed om te weten

Huisdieren (op aanvraag): ca. 22 euro per dag (ter plaatse te betalen) Houd er rekening mee dat in alle landen tot nader order officiële coronavoorschriften van invloed kunnen zijn op de vakantie. Dit omvat ook dienstbeperkingen in hotelfaciliteiten zoals bijvoorbeeld restaurants, wellness-, zwembad- en sportruimten, kinderopvang en vervoersdiensten. Indien nodig kunnen de officiële vereisten op korte termijn worden aangepast, afhankelijk van de actuele ontwikkelingen. Helaas kan dit niet worden voorkomen als gevolg van de mondiale omstandigheden die door COVID-19 zijn veroorzaakt. Samen met onze contractuele partners doen wij er alles aan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

De specifieke informatie van de door jou gekozen reis en aanbieder vind je terug onder de ‘i’ in de kassabon aan de rechterzijde, zodra je een reis hebt geselecteerd.
Alle prijzen & boeken