Medena

  • *
  • *
  • *

Seget Donji, Midden-Dalmatie, Kroatie

  • Levendig hotel in mooie omgeving
  • Animatieprogramma voor kinderen
  • Veel sport en spel zoals Tennis
Vanafprijs geldt op:
21 mei (4 dagen)
met 2 personen
Logies & ontbijt
Vliegreis
Alle prijzen & boeken

* Prijs kan, afhankelijk van beschikbaarheid, wijzigen.

p.p. vanaf * 376

Informatie over Medena

Medena is een middenklasse 3-sterren hotel in Seget Donji. In dit hotel geniet je van een aangename vakantie. Het hotel wordt gemiddeld beoordeeld met een 7,3 door meer dan 3450 reizigers. Bekijk snel de foto's en reviews van Medena voor meer informatie. Boek jouw vakantie naar Medena en geniet van een heerlijke vakantie in Kroatie!

Algemeen

Ligging:

  • Rustig, bij het bos
  • Strand details: kiezelstrand 285 m, bereikbaar: pad
  • Afstand (ca.): tot de luchthaven Split Airport (SPU): 7,5 km, tot de plaats Trogir: 4 km, tot winkelmogelijkheden: 2.5 km, tot uitgaansgelegenheden: 2.5 km, tot restaurants/bars: 2.5 km

Faciliteiten:
  • Aantal hoofdgebouw(en): 2, aantal verdiepingen: 8
  • Aantal bijgebouwen: 2
  • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 510
  • Ontvangstruimte, receptie, 24 uurs, zithoeken, hotelkluis/kluizen (inclusief), 8 lift(en), WiFi (inclusief), in de lobby
  • Aantal restaurants in totaal: 3
  • 1 buffetrestaurant met Kroatische keuken,
  • 1 à-la-carterestaurant/pizzeria,
  • 1 à-la-carterestaurant/grillrestaurant 'Tamaris', buitengedeelte (overdekt)
  • Aantal bars: 2
  • Lobbybar
  • Strandbar
  • Bank/wisselkantoor, kleine supermarkt, souvenirwinkel, vergaderruimte(s)
  • Aantal zwembaden: 1
  • Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): op het hotelterrein: inclusief
  • Toeristenbelasting (10,50 HRK per persoon/nacht)
  • Huisdieren niet toegestaan
  • Inchecken vanaf: 14:00 uur
  • Uitchecken tot 11:00 uur

Nationale categorie: 3 sterren

Kinderen:
  • Aantal speelplaatsen: 1
  • Kinderanimatie (van 4 tot 12 jaar, op bepaalde uren)
  • Minidisco
  • Babybedjes (tegen betaling, bedrag (ter plaatse te betalen): 15,00 HRK per dag)

Tweepersoonskamer low cost (DZT):
  • Kamergrootte in m² (ca).: 18 m²
  • Badkamer/toilet
  • Flatscreen-tv, föhn, koelkastje, satelliet-tv, telefoon
  • Balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Airco
  • Overige te boeken opties:

Superior tweepersoonskamer zijzeezicht (DSS):
  • Kamergrootte in m² van ca.18 - 22 m²
  • Badkamer/toilet
  • Flatscreen-tv, föhn, koelkastje, satelliet-tv, telefoon
  • Frans balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Airco
  • Weitere buchbare Optionen: tuinzijde (DS), balkon 1 bijzetbed (DS1), frans balkon

Maaltijden:
  • Overnachting met ontbijt (F) (buffet)
  • Halfpension (H), inhouden ontbijt en diner(buffet) en lunch (buffet)ontbijt en diner (buffet)
  • Volpension (V), inhouden ontbijt (buffet), lunch (buffet) en diner (buffet)

Categorie: 3

Sport:
  • Watersportaanbod: bananenboot (tegen betaling); zeilen (tegen betaling); surfen (tegen betaling); waterskiën (tegen betaling)
  • Balsporten: basketbal (inclusief); beachvolleybal (inclusief); boccia (inclusief); voetbal (inclusief); minigolf (inclusief); tennis (tegen betaling, 6aantal banen, kunstgrasveld); volleybal (inclusief)

Wellness:
  • Sauna(s) (tegen betaling), Finse sauna
  • Dienstverleningen (tegen betaling): massages; wellness- en schoonheidsbehandelingen

Amusement:
  • Wisselend activiteitenprogramma

Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.

Belangrijke opmerking:
In verband met de versoepeling van de Coronavirus-maatregelen kunnen officiële beslissingen leiden tot beperkingen, wijzigingen of het vervallen van diensten tijdens uw reis.
Uiteraard heeft dit geen invloed op uw wettelijke rechten.

Opmerking telefonische ondersteuning door reisleiding

Wanneer u dit aanbod boekt, heeft u ter plaatse de beschikking over telefonische ondersteuning door een reisleider, die u bij vragen of problemen graag telefonisch verder helpt.De reisleiding kan niet langskomen in de hotels.

De specifieke informatie van de door jou gekozen reis en aanbieder vind je terug onder de ‘i’ in de kassabon aan de rechterzijde, zodra je een reis hebt geselecteerd.
Alle prijzen & boeken